wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / שילוב נכון של צבע הפרקט לצבע המטבח

שילוב נכון של צבע הפרקט לצבע המטבח

חולמים על מטבח מעוצב עם פרקט? זה הזמן לדעת הכול על שילובים נכונים של צבע הפרקט לצבע המטבח
אחד מהטרנדים המובילים של השנים האחרונות בכל הקשור לעיצוב סביבת המטבח הביתי הוא נושא התקנת פרקט כמשטח ריצוף למטבח. אם גם אתם חולמים על מטבח ביתי מעוצב עם פרקט, בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא טיפים לשילוב נכון של צבע הפרקט לצבע המטבח והסגנון העיצובי שלו.

גוון פרקט לפי הגוון הדומיננטי של המטבח

אחד מהכללים החשובים לבחירת גוון פרקט למטבח בא לידי ביטוי בהתייחסות לגוון הדומיננטי של המטבח. במטבחים בהם הצבע הדומיננטי הוא כהה יותר מומלץ לייצר ניגודיות בינו לבין גוון הפרקט ולבחור בסוג כזה או אחר של פרקט לבן או בגוון שמנת. מנגד, במטבחים בהם הצבע הדומיננטי הוא בהיר יותר, מומלץ לבחור בגוון כהה יותר, לרבות, פרקט בגוון עץ כהה. בטווח בין הגוון הבהיר לגוון הכהה של הפרקטים תוכלו למצוא פרקט אפור המגיע גם

בחירת גוון פרקט למטבח – מה חשוב לדעת?

בניגוד לסגנון העיצובי של המטבח הנקבע ברוב המקרים בהתאם לטעם האישי שלכם, בחירת גוון הפרקט למטבח, חשוב שתעשה בהתאם למספר פרמטרים הקשורים לאופי המטבח, כגון:

• גודל המטבח – במטבחים גדולים תוכלו לבחור בפרקטים כהים או בהירים בהתאם לסגנון העיצובי של המטבח ואילו במטבחים קטנים יותר מומלץ לבחור בפרקטים בגוונים בהירים יותר המעניקים אשליה של שטח גדול יותר.
• גוון משטחי השיש במטבח – ברוב המקרים מומלץ לייצר ניגודיות בין צבע המשטח לגוון הפרקט וכך לדוגמא פרקט בגוון בהיר יתאים יותר למשטח שיש שחור ופרקט בגוון כהה יותר יתאים למשטח שיש לבן.
• כמות התאורה הטבעית בשטח המטבח, – מטבחים מוארים יותר מותירים לכם יותר אפשרויות לבחירת גוון הפרקט, כאשר גם פרקט לבן או בכל גוון בהיר יותר יכול להתאים לכם וגם פרקטים כהים יותר יכולים להתאים למטבחים
עם כמות תאורה טבעית מספקת.

וכמובן, הסגנון העיצובי של המטבח בהתאם לסגנונות העיצוב הנפוצים מהסגנון הכפרי, דרך הסגנון המודרני ועד למטבחים ביתיים בסגנון וינטג', אורבאני וכדומה.

פרקט למטבח

גוון פרקט לפי הסגנון העיצובי של המטבח

כלל חשוב נוסף לשילוב נכון של צבע הפרקט לצבע המטבח בא לידי ביטוי בהתייחסות לסגנון העיצובי של המטבח. במקרים בהם מדובר במטבחים כפריים, מומלץ לבחור בפרקט בגוון עץ בצבע בהיר או כהה על פי ההנחיות המופיעות למעלה, ובמקרים בהם מדובר במטבח מודרני המתאפיין בקווים מינימליסטיים מומלץ לבחור בפרקט עם גוון מנוגד מהצבע הדומיננטי של המטבח.

ייעוץ מקצועי לבחירת צבע פרקט לצבע המטבח

ברוב המקרים, פרקטים ומטבחים משווקים על ידי אנשי מקצוע שונים, ולכן, קיימת חשיבות רבה לקבלת ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לבחירת צבע לפרקט לאחר שגיבשתם החלטה בנוגע לסגנון העיצובי של המטבח והגוון הדומיננטי בו.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: