wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / שילוב נכון של דקים לצד בריכות שחייה

שילוב נכון של דקים לצד בריכות שחייה

אם הגעתם לכאן, סימן שאתם מודעים ליתרונות הרבים הקיימים בבניית בריכות שחייה ביתיות – הן מאפשרות לכם טבילה מרעננת בבריכה הביתית מתי שרק מתחשק לכם, הן מייתרות את הצורך ברכישת מנויים לבריכה העירונית או לקאנטרי – קלאב הקרוב, הן חוסכות לכם זמן בהתארגנות ליציאה לבריכה ציבורית או לחוף הים וכן הלאה. אין ספק, כי כל אלה טיעונים המטים את הכף הפונקציונאלית לטובתה של בריכה בחצר או בגינה שלכם. אולם, מעבר לפונקציונאליות ולהנאה, בריכות השחייה הביתיות מהוות אף אלמנט עיצובי, שכן, הן מוצעות בשלל עיצובים, גדלים וצורות מרהיבי עין. כך שכל אדם החפץ בבריכת שחייה ביתית יכול למצוא את הדגם המתאים לו ולצרכיו.

התקנת דק אורן בחצר

בריכת שחייה ביתית בשילוב דק איכותי

בריכות שחייה ביתיות, כשלצידן דק אורן טבעי או דק סינטטי שעיצובם נקי ועדין, עשויות לשדרג את מראן של כל גינה או חצר, בעיקר, אם תקפידו לשמור על היחס הנכון שבין גודלה של בריכת השחייה הביתית לבין צורת החצר / הגינה ושטחן. דק לגינה העשוי עץ איכותי ישלים את העיצוב הכולל של החצר או הגינה ויעניק להן מראה טבעי ומזמין. יתרה מכך, נוכל להעיד כי בריכות שחייה שלצידה דק איכותי, יוצרת עיצוב מזמין שיעורר בכם את החשק לשבת לצד הבריכה ולהירגע.

בחירת צבע לדק לצד בריכת שחייה

דק בגוון בהיר

בריכות השחייה המשולבות ברצפת מסוגים שונים של דקים למשל: דק אורן שגוונו בהיר מעניקות לחצר או לגינה שלכם מראה יוקרתי ומודרני. על מנת שלא ליצור בוהק רב מידי, את הגוון הבהיר תוכלו לשבור באלמנט כהים יותר ולקנח בריהוט אלטרנטיבי וצעיר יותר.

דק בגוונים כהים

דק בגוון כהה יגביר את הניגודיות (קונטרסט) מול גוון המים שבבריכה. שילוב נכון בין צמחייה ירוקה לצידו של הדק ובחירה נבונה של רהיטי הגן, ייצרו עבורכם פינת חמד פונקציונאלית, דקורטיבית ומרגיע.

דק בגוון אדמדם (למשל, דק איפאה)

חשוב להתאים את גוון הדק לא רק לסביבה שבה נמצאת הבריכה, אלא גם לרושם ולאווירה שאתם רוצים ליצור. דק בגוון אדמדם משרה אווירה חמימה ונעימה באזור הבריכה. גם פה, חשוב לבחור בקפידה את הציוד שישלים את האזור (כדוגמת מיטת השיזוף או הריהוט האלטרנטיבי) כדי להבטיח מקסימום הנאה ומראה נעים.

תחזוקה ורכישה

מאחר והדק שליד הבריכה מהווה חלק חשוב את הדק יש לרכוש רק בחברה מנוסה, מהימנה ואמינה (כדוגמת ווד גאלרי), אשר לא רק תסייע לכם בבחירת הדק המתאים, אלא גם יכולה להנחות אתכם ולתת לכם טיפים לתחזוקתו.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: