wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / ריצוף פרקט פנים וחוץ לבתים פרטיים

ריצוף פרקט פנים וחוץ לבתים פרטיים

ריצוף פרקט נחשב לאחד מסוגי משטחי הריצוף המיוחדים והיוקרתיים ביותר בכל סביבת מגורים, כאשר היצע סוגי הפרקטים המוצע לכם כיום, מאפשר לכל אחד ואחת מביניהם ליהנות מפתרונות ריצוף פרקט למטרות פנים וגם למטרות חוץ.

סוגי פרקטים לבתים פרטיים

משטחי פרקט לבית הפרטי הם הגדרה כוללת למספר סוגי פרקטים שונים המיועדים ומותאמים לסביבת המגורים, החיצונית והפנימית כאחד, כאשר בין יתר סוגי המשטחים הנפוצים ביותר בקטגוריית פרקט לבתים פרטיים תוכלו למצוא:

  • פרקט עץ מלא – משטחי פרקט המיוצרים בין היתר מעץ האלון, עץ הדובדבן, עץ מייפל, עץ אגוז, עץ מהגוני ועוד.
  • פרקט למינציה – משטח פרקט המיוצר מעץ דחוס בציפוי למינציה שמטרתה הגנה על משטח מפני חדירת מים.
  • פרקט רב שכבתי – משטח פרקט המיוצר ממספר שכבות של עץ דחוס
  • משטחי דק – משטחי פרקט המיוצרים מלוחות דק, מותאמים במיוחד לצרכי חיפוי משטחי חוץ

אופציה נוספת העומדת לרשותכם כיום להשגת מראה פרקטי בסביבת המגורים מתאפשרת באמצעות ריצוף דמוי פרקט שהוא למעשה משטח ריצוף המיוצר מקרמיקה/חרסינה דמוי פרקט.

בחירת סוג הפרקט – כיצד?

בחירת סוג הפרקט חייבת להיעשות בהתאם לסוג החלל אותו תהיו מעוניינים לחפות במשטחי הפרקט השונים, כאשר בחדרי רחצה וחללים "רטובים" נוספים בסביבת המגורים, מומלץ לעשות שימוש בפרקט מסוג למינציה ואילו בחללי אירוח מרכזיים (סלון, פינות ישיבה ואירוח) מומלץ לעשות שימוש בפרקט עץ מלא הנחשב לאחד מסוגי הפרקטים היוקרתיים ביותר בקטגוריה. כמו כן, בחירת סוג הפרקט מומלץ שתעשה בהתאם לגוון הדומיננטי של המשטח והתאמתו לעיצוב הכללי של החלל בו תהיו מעוניינים להתקין משטחי פרקט, כאשר משטחי פרקט עץ מלא מתאפיינים בגוון טבעי של העץ ממנו מיוצר המשטח וברוב המקרים מדובר בגוון אחיד. מנגד, משטחי פרקט מסוג למינציה מגיעים כיום במבחר עשיר של גוונים.

תחזוקת משטחי פרקט – מה חשוב לדעת?

בדומה לכל סוגי המשטחים האחרים, גם משטחי פרקט מחייבים אתכם לתחזוקה שוטפת, כאשר אופן התחזוקה של משטחי פרקט מעץ מלא, נעשה באמצעות שואבי אבק בלבד ואילו אופן התחזוקה של משטחי פרקט למינציה מתאפשר גם באמצעות מטליות לחות לצרכי הסרת כתמים וסימני לכלוך. בכל הנוגע למשטחי פרקט המותקנים בסביבת החוץ (חצרות, גינות ומרפסות), קיימת חשיבות רבה גם לשיוף המשטח, שימונו וצביעתו בהתאם לצורך.
פרקטים לסביבת המגורים מיועדים גם לצרכי ריצוף פנים וגם לצרכי ריצוף חוץ והם משווקים כיום במספר הולך וגדל של דגמי פרקט המותאמים גם למטרות התקנת פרקט לחדרי שינה איכותי, גם למטרות התקנה בחדרי רחצה וסביבת המטבח וגם למטרות התקנת פרקט לסלון הבית והתקנה של משטחי פרקט מסוג דק למטרות חוץ. היוקרה המאפיינת את כל סוגי משטחי הפרקט, תאפשר גם לכם לשדרג את סביבת המגורים החדשה או המתחדשת.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: