wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / קירוי פרגולה לדק בגינה

קירוי פרגולה לדק בגינה

אז התקנתם דק יפהפה מעץ בגינה או במרפסת שלכם, אבל אתם מרגישים שמשהו חסר… אחד השילובים המתבקשים במקרה הזה הוא קירוי פרגולה מעל הדק או קירוי מרפסת עם סוכך. ההבדל העקרוני הוא שבעוד רוב הפרגולות לא ניתנות לפתיחה וסגירה בשל העובדה כי הן נתמכות על ידי עמודים, סוככים נפתחים יכולים לספק זאת, אך לרוב השטח שהם יכולים לכסות הוא קטן יחסית.

כבר לא צריך לבחור בין פרגולה לסוכך

ישנו פתרון נוסף והוא פרגולה מאלומיניום. מדובר למעשה בפרגולה שהגג שלה יכול להיפתח או להיסגר בהתאם למזג האוויר, כך אתם למעשה כבר לא צריכים לבחור בין פרגולה לסוכך ויכולים ליהנות מהטוב שבשני העולמות: גם אזור כיסוי רחב יחסית (בזכות הקונסטרוקציה שלהן ניתן לחבר מספר פרגולות) וגם אפשרות לקבל את מידת החשיפה המדויקת לשמש שאתם רוצים בכל יום בשנה. לדגמים מסוימים אפשר להוסיף גם מרזב שאוסף את המים וימנע הצפות במהלך החורף.

עוד יתרון של קירוי פרגולה מאלומיניום לדק הוא שאתם לא חייבים בהכרח עמודים והפרגולה התלויה יכולה להישען על קיר המרפסת. מסיבה זו, אין צורך לקדוח או לבצע שינויים אחרים בדק וגם לא לחשב מראש מה יהיה הגודל המדויק שלו בזמן ההתקנה.

אגב, מכיוון שמדובר באלומיניום עם כיסוי PVC הדוחה לכלוך ומזיקים אחרים, הרי שניתן לנקות ולתחזק את הפרגולה כמעט בלי מאמץ על ידי זרם ממוקד של מים וקצת סבון. כך תמנעו הצפה של הדק מעץ ופגיעה בו.

יתרונות נוספים

יתרונות נוספים של קירוי פרגולה שכזה טמון בעובדה הפשוטה שמדובר בפרגולה המופעלת על ידי חשמל. לדוגמה, אתם כבר לא חייבים תאורה חיצונית ויכולים להשתמש בתאורת LED מובנית שגם תיצור אווירה נעימה ויוצאת דופן בשעות החושך. בנוסף, ניתן להוסיף לרפפת שלה קצף תרמי מיוחד לימים בהם מזג האוויר מעט קריר וקירוי מרפסת או חצר רגיל לא מספיק כדי לשמור על החום. לרפפת שכזו יש גם אפקט בידוד אקוסטי, מה שיכול להיות שימושי במידה ואתם רוצים לשלב את הדק יחד עם בניית פרגולות עם סגירת מרפסת זמנית או קבועה.

קירוי פרגולה בהתאמה אישית

בסופו של דבר, כל אחד מאיתנו רוצה להוסיף לגינה או למרפסת שלו גם קצת טאצ' אישי, וכאן נכנס יתרון נוסף של הפרגולות הללו: לא רק שאפשר לבחור בין מגוון רחב של צבעים, כולל צבעי עץ טבעי שישתלבו נהדר עם צבע העץ של הדק (ולא משנה באיזה גוון הוא), אלא יש גם צורות מסילה שונות, ולכן אתם לא חייבים בהכרח להסתפק במסילה הקלאסית בזווית ישרה.

מפתיע כמה שזה מהיר

אפילו אם לא חשבתם להתקין פרגולה עד כה או שאתם עדיין בשלב ההקמה של הדק, בוודאי תשמחו לדעת שבזכות המודולריות של הפרגולות הללו ההתקנה שלהן היא מבין הקלות והמהירות ביותר שבנמצא. החלקים עצמם מגיעים מוכנים וכל מה שנוצר לצוות המקצועי זה לחבר אותם זה לזה באמצעות ציוד הרמה. זוהי גם הסיבה שבעטיה קל מאוד לחבר מספר פרגולות ולמעשה לשלוט באופן מוחלט בהיקף של שטח הקירוי.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: