wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / פרקט קוויק סטפ

פרקט קוויק סטפ

רצפת פרקט הפכה לא מכבר לסמל סטטוס ובתים רבים בוחרים לעטר את הריצפה בפרקט זה או אחר. מגוון הפרקטים המוצעים למכירה (ולהתקנה) הם רבים ומגוונים ולכל אחד היתרונות שלו החל מהצבע, דרך העמידות ועד המחיר. במאמר זה בחרנו להתמקד בפרקט קוויק סטפ שהצליח להגיע לרקיע ולהיות "כוכב" הפרקטים.

פרקט Quick Step

הכירו את פרקט קוויק סטפ

שואלים עצמכם, מה זה פרקט קוויק סטפ (quick step ), פרקט קוויק סטפ הפך לפופולארי ומבוקש על ידי רבים, זהו פרקט בלגי שהגיע ביבוא ישיר מאירופה ואיכותו היא מהמעלה הראשונה. בין יתרונותיו המהותיים של פרקט זה : מיוצר במפעל איכותי תחת תקנים מחמירים, הוא מיוצר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, ישנה הקפדה יתרה על תהליך הייצור וכמובן ביקורת איכות מוקפדת לאחר הייצור , הוא עשויי עץ אמיתי אך יש גם פרקט למינציה דהיינו פרקט סינטטי, גודל הפלטות משתנות בהתאם לצורך (אין גודל קבוע ואחיד), עובי הפרקט נאמד ב- 14 ס"מ, רמת הגימור היא גבוה והוא מכוסה בלקה או שמן, התקנת פרקט קוויק סטפ היא בשיטת הקליק ואם זה לא מספיק אז פרקט קוויק סטפ גם עמיד למים.

איך מתבצע התקנת הפרקט?

התקנת פרקט קוויק סטפ מתבצעת בשיטת הקליק, כך שגם אנשים מן הישוב יכולים להתקין אותו ובתנאי שיש להם חוש טכני. התקנת פרקט קוויק סטפ נכון שתתבצע בכל חלל מחללי הבית, החל מהסלון דרך חדרי הילדים ובכלל. פרקט קוויק סטפ עמיד למים ועל כן ניתן להתקין אותו גם בחדרים בהם הלחות גבוהה כמו חדרי אמבטיה, מרפסות חוץ ומטבחים. בכל לוח עץ של הפרקט ישנם שוליים והחיבור הוא בהתאמת שני לוחות עץ אחד לשני ויצירת לחץ קל עד הישמע הקליק.

הוראות התקנה למתקינים באופן עצמאי : שטחו את המשטח עליו אתם עתידים להתקין את הפרקט, השאירו את לוחות העץ בחדר למשך 48 שעות (כדי שיתרגלו לטמפרטורה), רוקנו את כל הרהיטים בחדר, הוציאו את הדלתות ובאופן כללי שהרצפה בחדר תהיה ריקה מכל דבר. הניחו את הספוג על המשטח ורק אח"כ הדביקו את היריעות באופן חזק ויציב, כך שלא תהיה כלל תזוזה. בשלב זה חברו את הפרקט זה לזה (בזווית של 45 מעלות) ולאחר מכן הורידו אותו אל הלוח, על מנת שיתפסו זה בזה. היה ונשארו רווחים קטנים בין הלוחות, יש למלא אותם בחתיכות מדויקות של פרקט הקוויק סטפ. את הפנאלים נכון להדביק באמצעות דבק חם.

 

הסוגים השונים של פרקט קוויק סטפ

מגוון הפרקטים המוצע למכירה והתקנה בעידן הנוכחי הוא רב וביניהם ניתן לאתר פרקט קוויק סטפ. כל אדם רשאי לבחור לעצמו את הפרקט בהתאמה מושלמת לצורך, לעיצוב ולמחיר. פרקט Quick Step הפך בעידן הנוכחי לפרקט מבוקש ולכך סיבות רבות ומגוונות. פרקט קוויק סטפ, הגיע לישראל היישר מאירופה – והוא מוגדר פרקט בלגי. הפרקט מיוצר במכשור מתקדם ועשוי באמצעות חומרי גלם ובטכנולוגיות מתקדמות, כך שהוא לא רק מרשים אלא גם איכותי. שיטת יוניקליק, קיבלה תקן אנטי סטטי.

אם פרקט הוא שחסר לכם על מנת להפוך את החיים למושלמים ואם החלטתם לבחון פרקט מסוג קוויק סטפ, כדאי שתכירו את הסוגים השונים של הפרקטים, אשר עומדים לרשותכם. סוג ראשון הוא פרקט עץ טבעי ואמיתי אשר עשוי מעץ הגומי או בשמו הנרדף עץ האיווה. ממוצע עובי הוא 14 ס"מ והוא משוח בשמן או לכה לגימור מרשים ומרהיב. התקנת העץ היא בשיטת הקליק.

סוג נוסף הוא פרקט למינציה או במילים אחרות פרקט הבנוי מחומר סינטטי כך שעלותו היא זולה ביחס לפרקט עץ אמיתי. חשוב לדעת כי דווקא הפרקט למינציה הוא פרקט נמכר ומרבית האוכלוסייה מעדיפה אותו על פני פרקטים אחרים בשל יתרונותיו הרבים מעבר למחיר, בין היתר: עמידות ללחות גבוהה, עמיד מפני שריטות אותן ניתן לראות בקלות על פרקט עץ, והאפשרות לבחור צבע בהתאמה מושלמת מהמגוון הרב של הצבעים הקיימים כיום.

הסוג האחרון הוא פרקט קוויק סטפ פולימרי המתאים בעיקר למשרדים, בתי אבות, מרפאות וכיוצא בזאת. הפרקט הזה הוא פרקט עמיד למים ב 100% כך שניתן להתקין אותו בחדרים בעלי לחות גבוהה ואף רטובה כמו חדרי רחצה. הפרקט נועד לשימושים מגוונים כמו חדרי כושר, ספא וכיוצא בזאת, שם משתמשים רבות במים כעיסוק יום יומי.

פרקט קוויק סטפ

התקנת פרקטים עם ווד גלארי

שואלים מה זה פרקט quick step? בין אם אתם מחפשים פרקט עבור בית פרטי ובין אם אתם מחפשים פרקט למשרד, פרקט קוויק סטפ יכול להיות פתרון אולטימטיבי עבורכם.
צרו איתנו קשר ונעניק לכם את כל המידע אודותיו. ווד גלארי מבצעת התקנה חסרת פשרות במטרה לענות על שביעות רצונכם. אנו שמחים להיות חברה מובילה בתחום ולהעניק למגוון לקוחותינו את השרות המוביל בתחום הפרקטים בכלל ובתחום פרקט קוויק סטפ בפרט.
שואלים מהי עלות הפרקט? קחו בחשבון כי פרקט קוויק סטפ מחיר משתנה בהתאם לסוג אותו אתם בוחרים.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: