wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / פרקט למשרד

פרקט למשרד

פרקט למשרד הוא פתרון ריצוף שיכול להתאים בצורה מושלמת למשרד שלכם. הפרקט הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של מעצבי פנים והוא נבחר בשל תכונות אסתטיות ופונקציונאליות. מבחינת בעלי משרדים, העיצוב חייב לעמוד בראש סדר העדיפויות.

אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני והריצוף משפיע גם על תפוקת העובדים וגם על הלקוחות, נותני השירות או הספקים. תפקידו של משטח הריצוף הוא לספק פלטפורמה יעילה ככל האפשר עבור עבודת המשרד. אך כיצד עושים זאת בצורה נכונה ולמה בכלל לבחור רצפת פרקט?

פרקט למשרד

למה כדאי להגיע להחלטה על בחירת רצפת פרקט למשרד?

יוקרה

פרקט הוא משטח הריצוף היוקרתי ביותר שניתן למצוא עבור המשרד. בהשוואה לאריחי קרמיקה, שיש או אפילו בטון מוחלק, פרקט הוא הריצוף היחיד המסוגל לעמוד בשורה אחת עם סגנון העיצוב המודרני של משרדים. את ההצלחה של פרקט בתור אלמנט דקורטיבי יוקרתי ניתן לראות גם באולמות תצוגה, חנויות ואפילו משרדים.

ניקיון פרקטים למשרדים

קל לשמור על ניקיון ותחזוקה של ריצוף פרקט למשרד. אין צורך בהוצאות ניקיון גבוהות ואפשר להסתפק בתחזוקה תקופתית. בנוסף, כיום ניתן לרצף את המשרד עם פרקט עץ טבעי או למינציה. לכל משטח פרקט יתרונות אחרים הבאים לידי ביטוי בעיצוב הפנים של המשרד.

רושם

רושם הוא צורך מהותי של משרדים העוסקים בקבלת קהל. בעלי המשרד צריכים לבחור משטח ריצוף המייצר את הרושם הרצוי, בעיקר לאור התחרות בחלק מענפי המשק. הרושם יכול להכניס את הלקוחות לאווירה הנכונה ולהקל על העובדים. רצפת פרקט מגבירה את המוטיבציה ומייעלת את יום העבודה.

טיפים לבחירת פרקט למשרד

אחרי שמגיעים להחלטה הנכונה על בחירת רצפת פרקט למשרד, ניתן להיכנס לעובי הקורה ולברר כיצד עושים זאת. בשלב הראשון חשוב להתייעץ עם מעצבת פנים מומלצת.רצוי לתאם את הפגישה עם המעצב במשרד ולהגדיר מטרות וצרכים. העיצוב צריך להתאים לאופי של המשרד ולסגנון העבודה המתבצעת בתוכו. במידה ומדובר על משרד לקבלת קהל, יש לתת עדיפות לפרקט עמיד שאינו סובל משחיקה או בלאי.

בשלב השני אפשר להתרשם מקטלוג דוגמאות של פרקטים ומשטחי ריצוף. בכל קטלוג ניתן לראות מגוון צבעים שאמורים להשתלב בעיצוב הכללי של המשרד. כך לדוגמא אפשר לדעת איך לבחור פרקט למשרד כהה לכניסה, פרקט בצבעים מיוחדים למשרדי ההנהלה או חדרי הישיבות. הדגש בשלב הזה הוא על בחירת פרקט איכותי ככל האפשר, שייתן מענה על צרכי המשרד בטווח הקצר והארוך.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: