wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / פרקטים לעיצוב הבית

פרקטים לעיצוב הבית

בשונה מדקים, המיועדים להתקנה בחללים חיצוניים ופתוחים, פרקטים הם אמצעי לחיפוי רצפות פנימיות. אך פרקטים אינם מיועדים רק לבית. ניתן להתקין פרקטים גם במשרדים, בחנויות בבתי עסק, באולמות אירועים ועוד. אך בכל מקום שבו תתקינו פרקטים תיווכחו לגלות כמה גדול הוא השינוי באווירת החדר. פרקטים הם אלמנט עיצובי מרכזי בכל חלל. פרקטים מיד מושכים את תשומת הלב של כל מי שנכנס לחדר ומעניקים תחושה כפרית וחמימה. הודות לסוגי הפרקטים השונים הקיימים בשוק, ניתן לקבל מראות שונים של חללים.

פרקטים לעיצוב הבית

חידושים בתחום הפרקטים

בתחום הפרקטים יש הרבה חידושים. אחד מהם הוא פרקטים הניתנים להרכבה עצמית. בשונה מפרקטים אחרים המותקנים בהדבקה, פרקטים אלו מותקנים בשיטת הקליק- קלאק. קורות הפרקטים נצמדים זה לזה באמצעות מסילות וללא חריצים. היתרון הגדול של פרקטים אלו הוא שבמידה ונגרם נזק כלשהו לקורה אחת בפרקט, ניתן להוציאה בקלות ולהחליפה באחרת ללא כל צורך בפירוק הפרקט כולו.

חידוש נוסף בתחום הפרקטים הוא פרקטים העמידים בפני מים ולחות. כידוע מרבית הפרקטים רגישים למים ולחות, ובמגע עם מים הם מתנפחים. מסיבה זו ישנן הוראות ניקוי קפדניות לפרקטים האוסרות שפיכת מים וסבון על הפרקטים, אלא ניקוי באמצעות מטלית לחה בלבד. הפרקטים שעמידים בפני מים הם פרקטים ייחודיים שאינם סופגים לחות. לא רק שניתן לנקותם באמצעות מים וסבון, הם אפילו מתאימים להתקנה בחדרי אמבטיה.

איכות הפרקטים

לסיכום, בתחום זה של שיפוצים לבית, בכל הקשור לפרקטים האפשרויות הן רבות. אבל בכל סוג פרקט שתבחרו, חשוב לוודא שמדובר בפרקטים איכותיים ועמידים בפני שחיקה ועומסים, שישמשו אתכם שנים רבות. בחברת ווד גאלרי תוכלו למצוא את מגוון סוגי הפרקטים באיכות בלתי מתפשרת. בחברת ווד גאלרי כל לקוח מקבל ייעוץ בבחירת והתאמת הפרקטים המתאימים לצרכיו ולמבנה השטח. כל הפרקטים של חברת ווד גאלרי הם פרקטים בטיחותיים בעלי תקן אש מדרגה 1 עד 4, ובעלי רמת גימור גבוהה המבטיחה את עמידותם של הפרקטים בפני שחיקה ועומסים למשך שנים רבות. לכן אם החלטתם לשדרג את מראה הסלון, לשלב פרקטים לחדרים, בחדר השינה או כל חלל אחר באמצעות פרקטים, חברת ווד גאלרי היא הכתובת עבורכם.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: