wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / כל מה שצריך לדעת על פרקטים 2020

כל מה שצריך לדעת על פרקטים 2020

חולמים על סביבת מגורים מעוצבת, יוקרתית ומשודרגת? זה הזמן לדעת הכול על פרקטים בשנת 2020

רצפת עץ עיטרה לאורך מאות שנים את בתיהם של בני אצולה וארמונות מלוכה, ולכן, היא נחשבת לסוג של "סמל סטטוס" המעיד על יוקרה ואצילות. עד לפני מספר שנים, התקנה של משטחי פרקט בסביבת המגורים, הייתה נחלתם הבלעדית של בני המעמד הגובה, אך כיום, לנוכח העלויות הסבירות והנוחות של משטחי הפרקט לסביבת המגורים, התקנם מיועדת לכולם ולאו דווקא לאוכלוסיית המאיון העליון.

פרקטים לבית

סוגי פרקטים לסביבת המגורים

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של משטחי פרקטים המיועדים ומותאמים לכל אזור וחלל  בסביבת המגורים. סוגי הפרקטים השונים כוללים בין היתר: רצפות פרקט המיוצרות מעץ מלא כגון: אלון, מהגוני, אגוז, דובדבן, מייפל ועוד, וזאת לצד משטחי פרקט מסוג פרקט למינציה המגיע עם ציפוי למינציה עליון המגן על המשטח מפני חדירת מים לתוכו. סוגי פרקטים נוספים כוללים את הפרקט הרב שכבתי המיוצר ממספר שכבות של עץ דחוס.

חשוב לציין שהטכנולוגיות השונות באמצעותן מייצרים כיום משטחי פרקטים לסביבת המגורים, מאפשרות לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בכל הנוגע לעמידותם של המשטחים השונים ובכל הנוגע להתאמתם המלאה לסוג החלל בו תהיו מעוניינים למקם את המשטח, בין אם מדובר במשטחי פרקט לחדר שינה הורים או פרקט לחדר ילדים בהם ניתן להתקין פרקטים בעלי עמידות נמוכה בפני נמוכה, לצד פרקטים עם ציפוי למינציה המיועדים לאזורים רטובים בסביבת המגורים כגון: חלל המטבח וחדרי רחצה.

רכישת פרקטים לבית – כל מה שחשוב לדעת

בחירת פרקט לבית חייבת להיעשות בהתאם למספר פרמטרים מקדימים הקשורים גם למאפייני משטח הפרקט הנחוץ לכם וגם לאופי העיצובי של החלל בו אותו תהיו מעוניינים לחפות באמצעות משטחי הפרקט השונים. ההיצע ההולך וגדל של סוגי הפרקטים העומד לרשותכם כיום, בשילוב איכויותיהם של סוגי המשטחים השונים, מאפשר לכם ליהנות מהתאמה פונקציונאלית בין צרכי ומאפייני המגורים הנחוצים לכם לבין העיצוב הכללי של סביבת המגורים.

מעבר לבחירת סוג הפרקט, מומלץ לבחור פרקטים בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליכם, וזאת על פי גוון המשטח והתאמתו לעיצוב הכללי של סביבת המגורים. כיום, תוכלו ליהנות מפרקט ריצוף עץ חלק וזאת לצד פרקט למינציה המגיע בצבעים שונים.

פרמטר נוסף לבחירת פרקטים לסביבת המגורים קשור לאופן הרכבת הפרקט, כאשר פתרונות ההתקנה המוצעים לכם כיום מאפשרים לכם להתקין פרקט גם בבתים בהם מותקנת מערכת חימום תת ריצפתי ופרקט. חשוב לדעת שברוב המקרים, האחריות המוענקת לכם בעת רכישת פרקט כוללת גם אחריות על ההתקנה, וזאת במידה ואופן הרכבת הפרקטים התבצע על ידי צוותי עבודה מיומנים ומנוסים העובדים בשיתוף פעולה מלא עם בית העסק באמצעותו רכשתם את משטחי הפרקטים. כך או אחרת, חשוב לבדוק האם מוענקת לכם תקופת אחריות ארוכה המאפשרת לכם ליהנות משקט נפשי בכל הנוגע לעמידות הפרקטים לאורך זמן.

פרקטים בהתאמה אישית

התאמתם של סוגי הפרקטים השונים לסביבת המגורים, מתאפשרת בין היתר במסגרת שירותי ייעוץ המוצעים לכם בכל בתי העסק העוסקים ומתמחים במכירה, שיווק והתקנה של משטחי פרקט. שירות זה מוצע לכל אילו מביניכם המעוניינים לשדרג את סביבת המגורים באמצעות משטחי לוחות פרקט דקורטיביים ולכל אילו מביניכם העתידים לבנות או לשפץ את ביתם. שירות זה מוצע לכם גם על ידי מעצבי פנים והוא כולל בתוכו בחירה קפדנית של משטחי הריצוף וכל אמצעי החיפוי הנוספים המיועדים לסביבת המגורים החדשה או המתחדשת.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: