wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / התקנת פרקט פישבון

התקנת פרקט פישבון

מה זה פרקט פישבון? למי הוא יכול להתאים? איפה מומלץ להתקין פרקט פישבון וכיצד בוחרים את סוג הפרקט? כל מה שצריך לדעת על עיצוב סביבת המגורים או המשרד באמצעות פרקט פישבון בעמוד שלפניכם.

כאשר מדברים על פרקט פישבון מדברים למעשה על שיטת התקנה של פרקטים ולא על חומר גלם ממנו מיוצר הפרקט, ולכן, פרקט פישבון הוא שם גנרי לשיטת ההתקנה היכולה להתאים לכל סוגי הפרקטים, ואין זה משנה אם מדובר בפרקט עץ מלא, פרקט למינציה או פרקט פולימר. אז בפעם הבאה שישאלו אתכם מה זה פרקט פישבון תדעו שמדובר בפרקט שנושא את השם של צורת ההתקנה שלו ולא את שם חומר הגלם ממנו מיוצר המשטח.

התקנת פרקט בצורת פישבון

כפי שציינו לעיל, אם שואלים אתכם מה זה פישבון, אז תדעו שפישבון זה למעשה צורת התקנה שזכתה לשם פיש-בון מכיוון שהצורה שלו מזכירה עמוד שדרה של דג. צורת פישבון הפכה עם השנים לאחת מהתצורות המרשימות ביותר להתקנת משטחים, וזאת אף על פי שעבודת ההתקנה של פרקט פישבון מורכבת יותר מזו המאפיינת התקנה של משטחי פרקט שאינם מותקנים בצורת פישבון.

פרקט פישבון – למי זה יכול להתאים?

התקנת פרקט פישבון מומלץ לכל אילו מביניכם המעוניינים להעניק ייחוד לחלל בו מותקן משטח הפרקט, ואין זה משנה אם מדובר בדירת מגורים, בית פרטי, משרד או כל בית עסק שהעיצוב שלו מהווה חלק בלתי נפרד מהתפיסה העסקית. בכל המקרים, פרקט המותקן בצורת פישבון, מעניק עניין עיצובי ותחושה דינמית.

כמו כן, פרקט פישבון מומלץ לכל אילו מביניכם הבוחרים בסגנון אקלטיבי לצרכי עיצוב חלל הפנים, כלומר, שילוב של מספר סגנונות עיצוב שונים בחלל אחד. במקרים אלו, פרקט פישבון נועד לאזן בין סגנונות העיצוב השונים ולייחד כל אחד מהם מבלי לגרום לתחושה של עומס עיצובי בתוך שטח החלל.

פרקט פישבון 100% נגד מים

אפשרויות עיצוב לפרקט פישבון

השימוש בצורת התקנה של פרקט פישבון, יכול להתאים לאזורים שונים בסביבת המגורים, המשרד או בית העסק, כאשר השימוש בתצורת ההתקנה של פרקט פישבון, מומלץ שתעשה בהתאם לסוג הפרקט בו בחרתם, בין אם מדובר בדגמים שונים של פרקט פישבון למינציה, דגמים שונים של פרקט פישבון עץ מלא או דגמים שונים של פרקט פישבון פולימרי.

בחדרים רטובים כגון חדרי רחצה, חדרי אמבטיה ומטבחים, מומלץ לעשות שימוש בפרקט למינציה בצורת התקנת פישבון. במקרים אלו, צורת ההתקנה הייחודית של פישבון תאפשר לכם לייצר אווירה חמימה, אינטימית ונעימה. בחללים גדולים יותר דוגמת מסדרונות או חללי אירוח מרכזיים, מומלץ לעשות שימוש בפרקט פישבון מעץ מלא בעל המראה היוקרתי. בכל המקרים, חשוב לציין שפרקט פישבון נראה טוב יותר כאשר דוגמת הפרקט רצה לאורך החדר ולא לרוחב, ובתוך כך הדבר מייצר אשליה של גודל ומעניק מימד ותחושה מרווחת יותר בשטח החלל.

התקנת פרקט פישבון רק עם אנשי מקצוע

על מנת ליהנות מהמראה הייחודי הנוצר באמצעות תצורת פישבון להתקנת פרקטים מכל סוג שהוא, מומלץ וחשוב לבצע את ההתקנה אף ורק עם אנשי מקצוע העוסקים ומתמחים בהתקנת פרקטים בכלל והתקנת פרקטים בתצורת פישבון בפרט. באופן זה, תוכלו לקבל ייעוץ מקדים גם בכל הנוגע לדגם המותאם ביותר לעיצוב החלל וגם להבטיח לעצמכם התקנה מקצועית שמצד אחד תאפשר לכם ליהנות ממשטח פרקט פונקציונאלי ומצד שני ליהנות מעיצוב זורם, מזמין וחמים של הפרקט בהתאמה מלאה לעיצוב חלל הפנים.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: