wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / התקנת רצפת פרקט לקראת פסח

התקנת רצפת פרקט לקראת פסח

פסח הוא החג הלאומי החשוב ביותר בלוח השנה העברי ללא כל צל של ספק, והוא מסמל את המעבר מעבדות לחירות של העם היהודי משחר ההיסטוריה שלו. פסח הוא גם חג האביב ותחילת מחזור החיים של הטבע, וכולנו אוהבים להתחיל מחדש בפסח, לעבור דירות, להתחיל עבודה חדשה, אהבה חדשה ולעשות המון ניקיונות. ניקיונות פסח הפכו כבר מזמן למסורת שבצידה גם הצורך להיפטר מכל החמץ שבבית. בפסח נהוג לנקות שטיחים וריפודים, ארונות ומחסנים, לזרוק חפצים ישנים ולקרצף רצפות. אבל השנה אפשר לוותר על קרצוף הרצפה ולרכוש רצפת פרקט חדשה.

התקנת רצפת פרקט לקראת פסח

מהי רצפת פרקט ולמה כדאי להתקין אותה בבית

בעבר היה נהוג לחשוב שרצפות פרקט מתקינים רק אנשים אמידים או במשרדים של עורכי דין גדולים. היתה גם רתיעה מלהזמין רצפות פרקט מכיוון שהיה חשש שעם מעברי האקלים מהחורף לקיץ הלוהט יתקלקל הפרקט, יתעקם או ייסדק. אבל כיום ניתן להזמין רצפות פרקט שמתאימות לאקלים הים תיכוני שלנו ללא חשש ובמחירים נוחים במיוחד.

הסוגים העיקריים של רצפות פרקט הם:

שני הסוגים הטבעיים הם בעלי המראה הרצפתי המושלם לרצפה בבית, בסלון, בחדרי שינה וגם במשרדים ועסקים שונים. פרקט למינציה הוא דמוי עץ העשוי מחומר סינטטי המחקה את המראה של העץ הטבעי על ידי למינציה מיוחדת בחלקו העליון.

היתרונות של רצפת פרקט

רצפת פרקט מאפשרת ללכת עליה יחפים כל השנה, היא מרהיבה ביופייה, קל לנקות אותה והיא עמידה בפני רטיבות או לחות. הרצפה מצופה בשכבת מגן עליונה המגנה עליה מפני חדירת רטיבות וניתן להבריק אותה מעת לעת על מנת לשמור על המראה הרענן והראשוני שלה.

אם אתם מעוניינים במידע נוסף אודות רצפות פרקטים וחיפויי רצפה שונים לבית ולמשרד, פנו עוד היום לווד גאלרי ונשמח לעמוד לשרותכם בכל בקשה.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: