wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / היתרונות שהובילו לקוחות לבחור התקנת פרקטים בדירות

היתרונות שהובילו לקוחות לבחור התקנת פרקטים בדירות

התקנת פרקטים בחדרי הבית

עד לפני כעשור ברוב הדירות או הבתים הפרטיים הודבקו על גבי הבטון המוחלק אריחי קרמיקה או מרצפות בשפע של דוגמאות יפהפיות. אך בשנים האחרונות הישראלים גילו את לוחות הפרקט היפהפיים וברוב המקרים הם בוחרים להתקין אותם בחדרי הילדים, בחדר השינה, בחדר המשחקים ובחדר העבודה. ברוב המקרים הסלון, המטבח ופינת האוכל מרוצפים באריחים ויש בעלי נכסים שבוחרים להתקין פרקט בכל רחבי הבית, אך מדובר באחוזים בודדים יחסית.

התקנת פרקטים בדירות

בשנים האחרונות קיימת מגמה שמתרחבת משנה לשנה ולקוחות בוחרים לבצע התקנת פרקטים בדירות ולהפחית את שטח הדירה שמכוסה באריחים. לוחות הפרקטים בשלל גוונים מותקנים בדרך כלל בכל החדרים ולוחות פוליקרבונט קלי המשקל משמשים לבנית המרפסות.

פרקטים לדירות

היתרונות של הפרקטים בהשוואה לאריחים

  1. התקנת פרקטים היא פעולה מהירה ואנשי המקצוע בתחום זה מסוגלים תוך כמה שעות או לכל היותר תוך יום עבודה להתקין לוחות פרקטים בכמה חדרים, בלי הרבה בלגן ולכלוך. זאת לעומת הריצוף שאורך ימים רבים לאור הצורך בדיוק רק בהדבקת כל אחת מהמרצפות ועבודה זו יוצרת הרבה מאד לכלוך ובלגן בבית.
  2. נעים מאד ללכת על הפרקטים כיוון שמדובר בחומר מבודד והטמפרטורה שלו היא נעימה ונשמרת ברמה זהה גם בקיץ וגם בחורף. כך בקיץ לא מרגישים חם מדי ולא מזיעים ברגליים ובחורף לא מרגישים שהטמפרטורה היא קרה מדי. זו הסיבה שבני הבית הולכים בדרך כלל יחפים ונהנים לדרוך על לוחות העץ המושלמים.
  3. באולם התצוגה אפשר לרכוש לוחות עץ בהתאם לסוגיו השונים ולהתאמתו לעיצובו של הבית. הדגמים של הסטריפים מעץ מלא או מלמינציה מרהיבים ביופיים. במקצתם אפשר לראות את הטבעות של גזעי העץ, דבר יפהפה שמונח על כל מרחב החדר ומוסיף לו נופך של טבעיות.
  4. הפרקטים מוצעים בשפע של צבעים, על פי כל גווני העץ הן הבהירים והן הכהים וגם משילובים של כמה גוונים זה לצד זה בסטריפ אחד. אחת הדוגמאות האהובות מאד על הלקוחות ועל מעצבי הפנים שלהם היא הדוגמה יוצאת הדופן של פישביין, המזכירה את עצם הדג. מתקינים אופציה זו על ידי הנחת סטריפים דקים באופן אלכסוני זה לצד זה וכך נוצרת הדוגמה המרהיבה על הרצפה.
  5. התחזוקה של הפרקטים היא קלה מאד, מנקים את המשטח באמצעות שואב אבק איכותי ולאחר מכן שוטפים במטלית חמה הכוללת חומר ייעודי ובכך מסתיים עניין הניקיון. זאת לעומת שטיפת הרצפות, תהליך שאורך פרק זמן ארוך וכולל כמה פעולות עד שהמשטח נקי ויבש.
  6. אפשר להתקין מערך חימום טרם התקנת הפרקטים ועליו להתקין את לוחות העץ. בדרך זו אפשר יהיה בחורף לחמם את הפרקטים וכך החום יתפשט בחדרים וכל בני הבית יוכלו ליהנות מחדרים חמימים כשהטמפרטורה יורדת.

לכן ללקוחות נותר רק לבחור את הדגם האהוב עליהם.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: