wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / היתרונות של ריצוף פרקט לעומת סוגי ריצוף אחרים

היתרונות של ריצוף פרקט לעומת סוגי ריצוף אחרים

כאשר מדברים על ריצוף פרקט לבית, למשרד או לבית העסק, מדברים למעשה על שני סוגים עיקריים של משטחי פרקט, הסוג הראשון כולל בתוכו דגמים שונים של פרקט עץ מלא והסוג השני כולל בתוכו דגמים שונים של פרקט למינציה.

מה חשוב לדעת על פרקט עץ מלא?

פרקט עץ מלא, הוא למעשה משטח פרקט המורכב משכבות של עץ טבעי, כאשר העץ הנפוץ ביותר לצרכי ייצור משטחי פרקט מעץ מלא הוא עץ האלון, כאשר העצים הנפוצים הנוספים בהם נעשה שימוש כוללים את עץ הדובדבן, עץ בוק ועץ ונבה. משפטי פרקט מעץ מלא נחשבים ליוקרתיים יותר והם מתאפיינים בעמידות גבוהה לאורך זמן, אך באותה נשימה הם רגישים למים ולכן התקנתם לא מומלצת בבתים או משרדים בהם קיים הכרח בשטיפת המשטח באופן תדיר. ברוב המקרים, לאחר התקנה של פרקטים מעץ מלא, נהוג לצפות את המשטח בשמן או לכה ייעודית, וזאת על מנת למנוע מצב של יציאת שבבי העץ. חומרי הציפוי השונים מעניקים למשטח עצמו מראה מבריק השומר על מראה העץ הטבעי לאורך זמן.

פרקט עץ מלא

מה חשוב לדעת על פרקט למינציה?

פרקט למינציה הוא למעשה משטח פרקט המיוצר מלוחות של סיבי עץ בצפיפות גבוהה, כאשר השכבה העליונה של המשטח מגיעה בציפוי למינציה שהוא למעשה ציפוי ניילון מלאכותי שנועד להגן על סיבי העץ ולהקנות למשטח מראה טבעי של עץ מלא. בניגוד למשטחי הפרקט מעץ מלא שאינם עמידים בפני מים, משטחי הלמינציה נחשבים לבעלי עמידות גבוהה בפני מים.

אם כך, מהו פרקט פישבון?

פרקט פישבון יכול להיות גם פרקט מעץ מלא וגם מפרקט למינציה, וזאת לנוכח העובדה שפרקט פישבון הוא למעשה פרקט שקיבל את שמו על צורת ההתקנה שלו ולא על שם חומר הגלם ממנו הוא מיוצר. צורת ההתקנה של פרקט פישבון יכולה להיעשות גם באמצעות פרקט למינציה וגם באמצעות פרקט עץ מלא.

מה הם היתרונות של משטחי פרקט לעומת משטחי ריצוף אחרים?

התקנה של משטחי פרקט כאלו ואחרים בסביבת המגורים, המשרד או בית העסק, תאפשר גם לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים בהשוואה להתקנת משטחים של אריחי ריצוף, כאשר בין היתרונות המרכזיים תוכלו למצוא:

  • התקנה קלה ומהירה יותר – התקנה של משטחי פרקט נחשבת להתקנה פשוטה, מהירה ויעילה יותר מזו הנדרשת להתקנת אריחי ריצוף.
  • עלויות נמוכות יותר – משטחי פרקט לבית משווקים בעלויות נמוכות יותר בהשוואה לעלויות של אריחי הריצוף, ובעיקר כאשר מדובר במשטחי פרקט למינציה שהם זולים יותר ממשטחי פרקט מעץ מלא.
  •  עמידות לאורך שנים – אריחי ריצוף נוטים להיסדק לאורך זמן והם גם "רגישים" יותר לכתמי לכלוך נוקשים. מנגד, משטחי פרקט ניתנים לניקוי מושלם באמצעות חומרי ניקוי המותאמים לסוג   המשטח בו בחרתם, ולכן, הם נחשבים לבעלי עמידות גבוהה יותר.
  •  מעבר ליתרונות הנ"ל, ישנן סיבות נוספות ההופכות את משטחי הפרקט לבית למשטחים נפוצים ופופולאריים יותר בשנים האחרונות, וביניהן: המראה הייחודי והיוקרתי של המשטחים בהשוואה   לאריחי ריצוף כאלו ואחרים והאווירה האינטימית והחמימה שלסביבת המגורים המושגת באמצעות התקנה של משטחי פרקט.

כמו כן, חשוב לציין את העבודה שמשטחי פרקט פישבון בשיטת ההתקנה המאפיינת אותם, תורמת רבות לעיצוב סביבת המגורים. אם גם אתם רוצים ליהנות ממשטחי פרקט למקלחת, לחדרי השינה או לסלון האירוח המרכזי, זה הזמן להכיר את הדגמים השונים הממתינים לכם בקולקציית משטחי פרקט מעץ מלא ומשטחי פרקט למינציה, לבחור את הדגם המועדף עליכם ולחדש את סביבת המגורים.

פרקט עץ מלא

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: