wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / הטרנדים העכשוויים לריצוף פרקט

הטרנדים העכשוויים לריצוף פרקט

חולמים על ריצוף פרקט? זה הזמן להכיר את כל הטרנדים העכשוויים לריצוף פרקט בסביבת המגורים, המשרד או בית העסק
מאז ומתמיד, פרקטים, נחשבים לאחד מפתרונות החיפוי המרשימים ביותר לסביבת המגורים, המשרד או בית העסק, וזאת לנוכח המראה היוקרתי והמהודר של משטחי הפרקט המיוצרים מחומרי גלם שונים. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של סוגי פרקטים שלכל אחד מהם מבחר גדול של דגמים.

פרקטים לבית

סוגי פרקטים

כאשר מדברים על סוגי פרקטים לבית, למשרד או לבית העסק, מדברים למעשה על 3 סוגי פרקטים עיקריים:

  •  פרקט עץ המיוצר כיחידה אחת של עץ מלא
  • פרקט פולימר המיוצרים מחומרים פולימריים דמוי עץ
  • פרקט למינציה המשלב בתוכו שכבת עץ מלא ועץ מעובד עם ציפוי למינציה

חשוב לציין שגם פרקט פולימר וגם פרקט למינציה הם סוגי משטחי פרקט בעלי עמידות גבוהה למים, וזאת בניגוד לפרקט עץ מלא המתאפיין בין היתר ברגישות למים.

טרדנים מובילים בתעשיית הפרקטים

תעשיית הפרקטים, הולכת ומשכללת את עצמה משנה לשנה, ובתוך כך, מאפשרת גם לכם ליהנות מהיצע מרשים ואיכותי של משטחי פרקט מעוצבים ומרשימים לכל חלל מגורים/עבודה בו אתם מעוניינים להתקין משטח פרקט. בין הטרנדים המובילים בשנים האחרונות בתעשיית הפרקטים תוכלו למצוא:

משטחי פרקט במבחר גדול של צבעים

עד לפני מספר שנים, משטחי פרקט הגיעו במספר מצומצם של צבעים שהתבססו על צבעי העץ השונים אשר שימוש לצורך ייצור המשטחים. בשנים האחרונות, לנוכח כניסתן של טכנולוגיות ייצור מתקדמות לתעשיית הפרקטים, תוכלו למצוא היצע גדול ומרשים של פרקטים בגוונים שונים, וביניהם, פרקטים בגוונים בהירים וכהים, פרקטים בצבעים אקזוטיים ופרקטים על בסיס הגוון החום של העץ המלא שעבר תהליך חמצון ייעודי שמקנה לו גוון "מעושן" ומרשים ביופיו.

פרקטים בתצורות גיאומטריות

פרקטים לבית, למשרד או לבית העסק, ניתנים להתקנה בתצורות גיאומטריות מעניינות, כאשר אופן ההתקנה מעניק מראה ייחודי למשטח הפרקט. אחד מהטרדנים הבולטים ביותר בנושא הוא פרקט פישבון שלמעשה מגדיר את שיטת ההתקנה המזכירה בתצורתה את אדרת הדג, ומכאן שמה: FISH BONE. טרנד נוסף הקשור לפעולת התקנת פרקט בא לידי ביטוי בשילוב תצורות גיאמטריות שונות, כאשר ההתקנה לא נעשית כמשטח רציף אלא כמקטעי משטחים המונחים לרוחב ולאורך בצורה מעניינת. חשוב לציין שמשטחי פרקט פישבון יכולים להיות משטחי פרקט המיוצרים מעץ מלא, משטחי פרקט למינציה או משטחי פרקט פולימריים, כאשר אופן התקנת הפרקט מקנה את הייחודיות של הפרקט העונה לשם פישבון.

פרקט פישבון בהתאמה אישית

פרקט בצבע לבן וגוונים בהירים

בהמשך לטרנד של צבעי פרקט, חשוב לציין שכיום, יותר ויותר לקוחות מזמינים פרקט בצבע לבן או כל צבע בהיר אחר. הבחירה בפרקט בצבע לבן או כל צבע בהיר אחר (שמנת, אפור בהיר וכו), נובעת לנוכח היתרון המרכזי של הפרקטים המגיעים בצבעים בהירים כאמצעי ליצירת אשליה בנוגע לגודל החלל. המשטח הלבן מקנה אשליה של חלל גדול יותר, ולכן, הוא נחשב לצבע אידיאלי של פרקט לחללים קטנים יותר.

פרקטים בהתאמה אישית

טרנד נוסף של התקנת פרקטים בסביבת המגורים, המשרד או בית העסק, קשורה לשירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי חברות העוסקות ומתמחות בתהליכי ייצור והתקנה של משטחי פרקט, כאשר בין יתר השירותים תוכלו ליהנות מפתרונות תכנון והתאמה אישית של משטחי הפרקט בהתאם לסגנון העיצובי של סביבת המגורים, המשרד או בית העסק. שירות זה יאפשר גם לכם ליהנות מבחירה נכונה של סוג משטח הפרקט, תצורת הפרקט ושיטת התקנתו, גוון הפרקט ופרמטרים נוספים שיכולים להשפיע את נראות הפרקט ותחזוקתו לאורך זמן, והכול בהתאמה אישית לדרישות וצרכי הלקוחות, כאשר שקלול הפרמטרים נקבע בין היתר לאופי החלל בו אתם מעוניינים להתקין את משטחי הפרקט, בין אם מדובר במשטח פרקט לסלון הביתי, בין אם מדובר במשטח פרקט לחדר ילדים או הורים ובין אם מדובר במשטח פרקט לחנות, למשרד, לחדר הישיבות וכדומה.

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם משטחי פרקט איכותיים ודקורטיביים בסביבת המגורים, אנו ממליצים לכם להיחשף לקולקציית הפרקטים החדשה לשנת 2023 ולהתרשם מההיצע הגדול של משטחי פרקט לסביבת המגורים.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: