wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / אלו סוגי תאורה הכי משתלבים עם פרקט

אלו סוגי תאורה הכי משתלבים עם פרקט

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית מאוד בקרב בעלי בתים, מאחר והוא מוסיף לבית אווירה של חמימות ואלגנטיות. העניין הוא שכדי לראות את הפרקט בכל הדרו, חשוב להשתמש בתאורה הנכונה. תאורה שמתאימה לפרקט יכולה לעזור להדגיש את הטקסטורה, הצבעים והדוגמאות של הריצוף המיוחד הזה, וכך לייצר אווירה טובה ומראה נעים ומזמין. אז איזה אפשרויות תאורה שונות יכולות להשלים את מראה רצפת הפרקט? נבחן את כל אלה במאמר שלפניכם.

אור טבעי

שום דבר לא יוכל להילחם עם אור טבעי. אי אפשר להשתוות ליופייה של הדרך בה אור טבעי יכול להדגיש פרטים שונים באופן מחמיא ועדין. אם בחלל שבו יש לכם פרקטים יש חלונות גדולים, מקסמו את הפוטנציאל שלהם על ידי מתן אפשרות לאור טבעי להיכנס פנימה ולהציף את החדר. נסו להימנע מווילונות כבדים או תריסים שחוסמים את אור השמש, ובמקום זה בחרו בווילונות שקופים ומאווררים. אור טבעי יכול לייצר אווירה רכה ומזמינה שתעצים את הצבעים והדוגמאות הטבעיות של רצפת פרקט למינציה או סוגים אחרים.

 

אלו סוגי תאורה הכי משתלבים עם פרקט

מנורות צמודות קיר

אם אתם מחפשים תאורה לפרקט חיצוני, מספר מנורות צמודות קיר שממוקמות לאורך הקיר החיצוני יכולות להתאים מאוד. שימו לב שגופי תאורה למרפסת צריכים להיות חזקים יותר מאחר וחשוך בחוץ, על כן בחרו במנורות עם עוצמה גבוהה.

גופי תאורה שקועים

גופי תאורה שקועים הם בחירה פופולרית לצורך הארת פרקט לבית. גופי תאורה אלה מותקנים בתקרה ומספקים מראה מינימליסטי ומלוטש שלא פוגע ביופי של הריצוף. יש למקם את גופי התאורה השקועים בצורה אסטרטגית על התקרה כדי לייצר פיזור שווה של האור על פני החדר. מומלץ גם לנסות להימנע מצללים קשים או כתמי אור כהים. גווני האור המומלצים הם בטמפרטורות חמות וזאת כדי לייצר תחושה של אור טבעי ולייצר אווירה נעימה ומסבירת פנים שתחמיא ביותר לריצוף פרקט פישבון, פרקט פולימרי וכל סוג אחר.

מנורות תלייה

מנורות תלייה יכולות לשמש גם כמקור תאורה לנו, גם כהשלמה לפרקט וגם כאלמנט עיצובי מסוגנן ויפה שמשלים את העיצוב של החדר. אם אתם רוצים להחמיא לריצוף פרקט לחדר שינה תלו נורות מעל המיטה שיפזרו אור בכל החדר. אם אתם רוצים למקם תאורה כדי להשלים פרקט לאמבטיה תלו אותה כך שתשתלב בחלל בטבעיות. בסלון ניתן למקם אותה מעל שולחנות אוכל או פינות הישיבה, וכך תוכלו לייצר תאורה ממוקדת לחלל הרלוונטי. מנורות תלייה מגיעות בסגנונות וצבעים שונים, אך אנו ממליצים לבחור במנורות תלייה בגוונים לבנים או שקופים כדי לאפשר לאור לעבור היטב ולשטוף את רצפת הפרקט. אין ספק שמנורות תלייה מעוצבות יכולות לייצר אווירה מתוחכמת בחלל ולהשתלב בול עם רצפת פרקט.

מנורות רצפה ומנורות שולחן

מנורות רצפה עומדות ומנורות שולחן קטנות יכולות להוות שכבה נוספת של תאורה, מה שיעזור לכם להדגיש את יופיו של ריצוף פרקט. נסו למקם מנורות רצפה בפינות החדר או באזורים שהכי נדרשים לאור. מנורות שולחן המונחות על שולחנות צד או שולחנות עבודה יכולות להאיר אזורים ספציפיים ולהדגיש את הדוגמאות של הריצוף והטקסטורה שלו. בחרו במנורות עם גוונים עדינים שמפזרות את האור ברכות. מומלץ גם לשים לב לעיצוב עצמו של המנורות כדי שישתלבו בעיצוב הנוכחי של החלל ולא יבלטו מתוכו.

לסיכום

תאורה נכונה היא חיונית ביותר כדי להציג את יופיו של הפרקט ולהשתלב איתו בצורה מיטבית. קיימים סוגים שונים של גופי תאורה ואתם יכולים לבחור את האחד שנכון לצרכים שלכם.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: