wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / איך לשלב נכון דקים ופרגולות?

איך לשלב נכון דקים ופרגולות?

דקים ופרגולות מהווים אלמנטים אשר בכוחם לתרום תרומה גדולה לגינה, הן מהבחינה הפונקציונאלית והן מהבחינה העיצובית. כאשר, המטרה היא למעשה ליהנות מגינה אשר תספק מענה על כל דרישה ותשרת את בעליה נאמנה לאורך כל ימות השנה. בעוד שדקים אמורים לשמש לרוב כאמצעי לריצוף הגינה – וניתן למצוא סוגים שונים של דקים מעץ כמו דק איפאה. הפרגולה אמורה להוות כאמצעי הצללה, אשר יאפשר לבלות בגינה וליהנות ממנה לאורך כל ימות השנה. כמובן, שבכדי ליהנות בצורה המיטבית מאלמנטים אלו, חשוב להתאים אותם בקפידה הן לדרישות ולצרכים והן לתנאי הגינה.

איך לבחור דקים ופרגולות?

בשלב הראשון, ההמלצה היא להבין את מלוא הצרכים והדרישות הן מהדק והן מהפרגולה – כאשר, האפשרויות העיצוביות הינן רבות ומגוונות כך לדוגמא, ניתן למצוא סגירת פרגולה עם זכוכית וליהנות מכל מיני תוספות חדשניות ומתקדמות. מעבר לכך, כל מי שתר אחר דק לגינה, עתיד לגלות כי רוב הדקים עשויים מעץ מלא – ולמרות שכיום ניתן למצוא גם תחליפים, ההעדפה אמורה להיות לדק עץ. כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות של דק עץ, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את סוג הדק בקפידה (כאשר בין האפשרויות הנפוצות: דק איפאה, דק אורן, דק במבוק, דק קומורה ועוד..), וזאת תוך דגש על פרמטרים כמו: מיקום, שימושים, תנאי אקלים ועוד.. רק אחרי שבוחרים בדקים, כדאי להתקדם לשלב של בחירת הפרגולה – אשר אמורה להיות מותאמת לדק ולייצר תוצאה הרמונית ומרשימה.

דק איפאה לצד משטח דשא

הליך ההתקנה

כמובן שהליך התקנת דק ופרגולות מושפע במידה רבה מסוג הדק או הפרגולה אשר ייבחרו. כך לדוגמא, יש עצים הנחשבים לגמישים יותר ולכן גם קלים יותר להתקנה ולעומת יש עצים אשר נחשבים לנוקשים יותר וכחלק מכך, גם ההתקנה שלהם תהיה מורכבת יותר. ככלל התקנת דקים לגינה אמורה להתבסס על מספר שלבים שהם: שלב התכנון הראשוני, שלב התקנת הבסיס לדק, חיבור הקורות אל תשתית הדק ושלב הצביעה בשמן ייעודי, אשר אמור לשמש כשכבת הגנה לדק.
בכדי ליהנות מתוצאה איכותית אשר תשמש אתכם נאמנה לאורך שנים ארוכות, יש כמובן לבחור בתבונה את המתקין אותו אתם מכניסים לתמונה – יש לוודא שמדובר במתקין בעל ניסיון רב שנים בתחום.

ייעוץ עם איש מקצוע

כאמור, יש לא מעט הבדלים בין הפרגולות והדקים המוצעים והודות לטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות גם האפשרויות הן רבות (ומספרן רק הולך ועולה לאורך השנים). כחלק מכך, בכדי ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים באלמנטים אלו, חשוב לבצע בחירה קפדנית, אשר לוקחת בחשבון את אותם ההבדלים בין תכונות החומרים, ולבצע בחירה אשר תתאים לשטח ותענה על מלוא הדרישות והצרכים של המזמינים. ייעוץ עם איש מקצוע, יכול ללא כל ספק להתוות את הדרך לעבר בחירת האלמנטים המתאימים – כאשר, ניתן להציג לו את הצרכים והוא ידע להמליץ על הפתרונות המתאימים.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: