wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / איזה צבע פרקט מומלץ לחדר ילדים?

איזה צבע פרקט מומלץ לחדר ילדים?

קיבלתם החלטה שעבור חדר הילדים שלכם, אתם תתקינו פרקט איכותי מאד. יש המון יתרונות בהתקנה של פרקטים בחדר הילדים – מדובר על ריצוף שסופג היטב נפילות, ומתאים לילדים שעדיין לומדים ללכת או מתרוצצים הרבה. זהו גם משטח שנעים מאד לדרוך עליו, בקיץ ובחורף כאחד, והוא גם יכול לספוג היטב את השחיקה לאורך זמן. על כן, ברור שאתם תבחרו פרקט לחדר ילדים ותינוקות. עם זאת, כמובן שאתם מתחילים לשאול את עצמכם, איזה צבע פרקט מומלץ לחדר ילדים מתוך מגוון הצבעים והגוונים האפשריים כיום? בואו ונסקור את הנושא ביחד.

פרקט לחדר הילדים

פרקט לחדר ילדים – לבחור בצבע מושלם

העדפת הגוון הבהיר

באופן כללי, כשמדובר על בחירת צבע פרקט לחדר ילדים, ההעדפה הברורה והטבעית של רוב האנשים, ובצדק, היא לבחור בפרקטים בגוון בהיר למדי. באופן כללי פרקט בהיר יותר מקרין תחושה של חדר מרווח יותר ופתוח יותר, וברור למה זה חשוב לחדר ילדים. אנו רוצים שהילדים שלנו ירגישו שהחדר שלהם הוא גדול, מרווח ונעים – ולא קטן וצפוף. נכון שלפרקטים כהים יש אפקט חיובי אחר של תחושה חמימה ומשפחתית, אבל לכן הם יכולים להתאים למשל, לסלון או לחדר שינה למבוגרים. לילדים, תמיד עדיף לתת תחושה של ריווח ושל מרחב – ולכן כדאי בכל מקרה להעדיף את הגוונים הבהירים.

איך זה עובד מול הריהוט?

שימו לב שכשאתם בוחרים צבע פרקט לחדרי ילדים, עליכם להתחשב גם בריהוט שיש בחדר הילדים. אתם כנראה גם בחרתם ריהוט בגוונים בהירים עבור החדר, בדיוק מאותן הסיבות. אז איך נשמור על כך שהפרקט למינציה או סוג אחר וגם הריהוט לא יהיו אחידים מידי וייצרו מראה חדגוני? חשוב להקפיד על כך שהצבע של הפרקט אמנם יהיה בגוון בהיר, אבל בכל זאת שיהיה שונה מהרהיטים עצמם. כך למשל, אם אתם מעוניינים בפרקט לריצוף חדר הילדים, עדיף לבחור רהיטים שלא יהיו בצבע של עץ טבעי – אלא לדאוג שהם יהיו בצבעים מגוונים מאד כמו כחול, לבן, תכלת, ירוק, ורוד, וכיו"ב. אלו צבעים שיהיו מנוגדים היטב לצבעי הפרקט שהוא לרוב בגוונים של חום ואדום, וכך יוצרים מראה מגוון מאד, גם אם מדובר על גוונים בהירים בריצוף ובריהוט.

לשים לב גם לצבע הקירות

כשאתם בוחרים צבע פרקט מומלץ לחדר ילדים, אל תשכחו לשים לב גם לצבע של הקירות עצמם. אם אתם שומרים על הקירות בחדר הילדים בצבע לבן, רצוי מאד שהפרופילים שמחברים בין הפרקט לבין הקיר יהיו בעצמם גם בצבע לבן, כדי שהפרקט ייראה כעצמאי וללא פרופיל – והדבר נותן תחושה יותר משוחררת לחדר הילדים. אם יש צבע אחר לקירות, או שאתם עושים שימוש בטפטים, שטיחים לחדרי ילדים, העדיפו בכל מקרה שגם הפרופילים יהיו בגוונים בהירים.

נעזור לכם בתכנון החדר!

חברת ווד גאלרי, תשמח לסייע לכם בבחירת הצבע המושלם לפרקט בחדר הילדים שלכם. אתם יכולים ליצור אתנו קשר דרך האתר או בטלפון, ונקבע אתכם פגישת ייעוץ ללא כל תשלום או התחייבות!

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: