wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

פרקט לחדר ילדים

עמוד הבית / פרקטים / פרקט לחדר ילדים

כהורים, אנחנו רוצים שלילדים שלנו יהיה הכי טוב שאפשר. הדבר מתבטא בכך שאנחנו רוצים לתת להם כל מה שביכולתנו על מנת שהם יגדלו ויתפתחו בבריאות תקינה ויהיו מאושרים. אחת הדרכים לשמור על בריאותם של ילדינו, לספק להם את התנאים הטובים ביותר לגדילתם ולהתפתחותם ולתת להם את האפשרות ליהנות בצורה המקסימלית מחדרם שהוא גם מבצרם, הוא פרקטים לחדרי ילדים.

פרקטים לחדרי ילדים – קודם כל בשביל הבריאות

מכיוון שלנו, כהורים, הדבר הכי חשוב הוא שהילדים יהיו בריאים, כדי לדעת שהתקנת פרקט לחדר ילדים תורמת מאוד לשמירה על בריאותם. זאת משום שפרקט, בניגוד לשטיח, אינו צובר אבק ולכלוך, שני אלרגנים שכיחים וידועים בעיקר בקרב ילדים. בנוסף, פרקט מאפשר ניקוי קל ומהיר של כל כתם ושל כל לכלוך – פשט מטאטאים ומעבירים מטלית לחה והפרקט נראה ממש כמו חדש. הדבר אופטימאלי לחדרי ילדים, בהם פעמים רבות ניתן למצוא לכלוך של חול או של בוץ מהנעליים, פירורי מזון וכתמי שתייה למיניהם. העובדה שהפרקט קל מאוד לניקוי גורמת לכך שברוב המקרים אכן מנקים אותו, וכפי שידוע לכולם – מקום נקי הוא מקום שחיידקים ומזיקים למיניהם לא כל כך אוהבים.

פרקט לחדר ילדים – קדימה צעד!

אם יש לכם תינוקות שעוד לא החלו לזחול או ללכת, חשוב שתדעו שהתקנת פרקט בחדרם תסייע להם מאוד לעשות את צעדיהם הראשונים. זאת משום שהרבה יותר קל ונוח לעשות את הצעד הראשון על פרקט חמים ונעים מאשר על רצפת אבן קרה, וגם הרבה יותר בטוח ליפול על פרקט מאשר על רצפת האבן הסטנדרטית. מכל הסיבות הללו, אין ספק, שהתקנת פרקט לחדר ילדים תהיה צעד נכון, תרתי משמע.

נוחות שעושה את ההבדל

כמו שאתם בוודאי יודעים, ילדים אוהבים לשבת על הרצפה. לא משנה אם תקנו להם פופים מיוחדים או כיסאות אורתופדיים, הרבה פעמים תיכנסו לחדרם ותמצאו אותם יושבים או שוכבים על הארץ כשהם קוראים או משחקים. אין ספק, שישיבה על רצפת פרקט היא נוחה ונעימה הרבה יותר מישיבה על רצפת אבן קרה או על כריות מאולתרות, ולכן בחירה בפרקט לחדר ילדים תאפשר לילדים שלכם לשבת על הרצפה בכל עונה מעונות השנה, ופשוט ליהנות מלהיות ילדים.

ווד גאלרי לשירותכם

ווד גאלרי משווקת מגוון רחב של פרקט לחדר ילדים, בהתאמה מלאה לגודל החדר ולהעדפה האישית שלכם. החברה משווקת פרקטי למינציה המשמשים רבות לחדרי ילדים הן בזכות עלותם הנמוכה יחסית והן בזכות עמידותם לאורך זמן. את הפרקטים ניתן להשיג בגוונים שונים כך שניתן להשיג התאמה מושלמת בין הפרקט לעיצוב הכללי של החדר, וליהנות מחדר ילדים בעל מראה נפלא, שיספק לילדים שלכם את כל מה שהם צריכים.
לקבלת פרטים נוספים אודות פרקטים לחדרי ילדים צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: