wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / פרקט עץ טיק

פרקט עץ טיק

פרקט טיק הוא פרקט עם יתרונות רבים אך חשוב לדעת שהוא לא מתאים לכל מקום ומצד שני, הוא פתרון מצוין למקומות בהם ממש לא מומלץ לבחור בעץ אחר. רוצים לדעת עוד על יתרונות וחסרונות? הנה קצת מידע רלוונטי. אם אתם עומדים בפני התקנת פרקט בבית שלכם או בכל מקום אחר עומדות בפניכם אפשרויות שונות. יש פרקט מעץ גושני ויש פרקט דו שכבתי, יש פרקט תלת שכבתי ויש פרקט רב שכבתי. מעבר לעצים הטבעיים יש כמובן את הפרקט הסינטטי אך מעל לכל אלו יש הסוג המשובח עם לוחות עץ טיק.

פרקט עץ טיק

עץ טיק עם עמידות בפני לחות ורטיבות

אם יצא לכם בשנים האחרונות לבקר בסאונה סביר להניח שכחלק מהעיצוב היה בה גם פרקט. הפרקט הזה היה פרקט עץ טיק, עץ אשר יש לו עמידות גבוהה ללחות ורטיבות. הוא עץ עם שימון טבעי בתוכו מה ששומר עליו ומאריך את חייו, ולא לחינם הוא הבחירה של מכוני ספא כמו גם מלונות ואתרים תיירותיים בהם יש בריכות שחייה, ג'קוזי וכל מה שיכול להיות עם מים ולחות. יכול להיות שגם ראיתם דק טיק בורמזי הוא סוג של עץ טרופי מה שבדרך כלל נמצא באזורים חיצוניים ושוב, בעיקר במקומות בהם הלחות והמים שולטים בהם.

פרקט עץ טיק באמבטיה

עמידות פרקט עץ טיק בפני ריקבון

עוד יתרון של פרקט עץ טיק בורמזי הוא העמידות בפני ריקבון. גם כאן נכנס לפעולה השמן הטבעי שיש בתוכו ששומר עליו מפני חרקים ומזיקים. פטריות וטחב הם לא משהו שאמורים לראות פרקט עץ טיק והוא עמיד מאוד בפני ריקבון. הוא מיועד למקומות בהם עוברים אנשים רבים בכל שעות היום ולכן הוא פופולארי מאוד במקומות ציבוריים ותיירותיים.

עמידות פרקט עץ טיק בפני ריקבון

פרקט טיק שומר על צורתו

פרקט עץ תיק לא סופח רטיבות או לחות הוא אינו משנה את צורתו, הוא אינו מתנפח ואינו מתכווץ מה שחשוב בעיקר באלמנטים שצמודים האחד לשני כמו פרקטים בהם העצים צמודים בחוזקה. חשוב לדעת שלמרות כל זה הוא צריך שימון אחת לתקופה מכיוון שהשמן הטבעי שלו נפגע עם הזמן וצריך "סיוע".

פרקט טיק שומר על צורתו גם בחדר השינה

עץ טיק בטבע ועמידותו בפני מזג האוויר?

עץ טיק הוא עמיד בפני נזקי מזג האוויר. הוא החומר הטוב ביותר לדק והוא עמיד בפני קרינת UV, מה שאומר שהוא שילוב מצוין לחצר עם בריכה – גם לא סופח לחות ורטיבות עם ציפוי לכה וגם יודע להתמודד מצוין עם קרני השמש. הוא יכול להיות כמעט בכל מקום חשוף ועם תחזוקה הנכונה של פרקט הוא יאריך ימים ובעיקר שנים ארוכות.

אם אתם מתלבטים איזה פרקט להתקין ואתם צריכים אותו באזור חשוף ללחות ורטיבות או לפגעי מזג האוויר, פרקט עץ טיק הוא הפתרון הטוב ביותר בשבילכם. הוא ייתן לכם מענה ראוי ויאפשר לכם ליהנות מפרקט יפה ומעוצב ולא פחות חשוב מכך, עמיד וחזק כזה שישרת אתכם עוד זמן רב.

רוצים לדעת איזה סוג פרקטים הוא המומלץ ביותר עבורך? השאירו פרטים

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: