wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / אחת ולתמיד מה ההבדל בין פרקט מעץ מלא לבין פרקט למינציה

אחת ולתמיד מה ההבדל בין פרקט מעץ מלא לבין פרקט למינציה

פרקט למינציה/ פרקט עץ מלא

משטחי פרקט הם הגדרה כוללת למספר סוגים שונים של פרקטים, כאשר בין שני סוגי הפרקטים הנפוצים ביותר תוכלו למצוא את משטחי פרקט למניציה ואת משטחי פרקט עץ מלא. ההבדל העיקרי בין שני סוגי הפרקטים הנ"ל טמון בחומרי הגלם מהם הם מיוצרים, כאשר פרקט מעץ מלא, כשמו כן הוא, מיוצר מעץ מלא וטבעי ואילו פרקט למניציה מיוצר ממספר שכבות של עץ דחוס בשילוב חומרים פולימרים, כאשר השכבה העליונה משבלת בתוכה מדבקה מנוילנת הידועה גם בשם למינציה.

אם כך, מה ההבדל בין סוגי הפרקטים?

פרקט מעץ מלא נחשב למשטח פרקט יוקרתי ומרשים ביופיו וזאת לנוכח העובדה שהוא מיוצר מעץ מלא וטבעי. יחד עם זאת, חשוב לציין שפרקטים מעץ מלא אינם עמידים למים ותנאי והם מצריכים פעולות תחזוקה תדירות על מנת לשמור על המראה הטבעי והיוקרתי של העץ המלא לאורך זמן.

מנגד, פרקטים מסוג למינציה הם אולי פרקטים פחות יוקרתיים, אך הם בהחלט בעלי מראה מעוצב היכול להתאים לכל סביבת מגורים או משרד. פרקטים מסוג למינציה נחשבים לפרקטים בעלי עמידות גבוהה למים ותנאי לחות והם אינם מצריכים פעולות תחזוקה תדירות בדומה לאילו הנדרשות לשמירה על המראה היוקרתי של משטחי הפרקט המיוצרים מעץ מלא.

פרקט עץ

פרקט עץ מלא או למינציה – מה עדיף?

לאחר שהבהרנו את ההבדלים העיקריים בין פרקט מעץ מלא לפרקט למינציה, זה הזמן להחליט מה עדיף, כאשר התשובה לכך, טמונה בראש ובראשונה במראה המועדף עליכם. אם אתם מעדיפים את המראה היוקרתי של העץ המלא והטבעי, אנו ממליצים לכם להתקין פרקט מעץ מלא, ובמידה ואתם מעדיפים משטח פרקט שאולי נראה פחות יוקרתי ומרשים אך מספק לכם יתרונות פרקטיים לא מבוטלים, אנו ממליצים לכם ללכת על פרקט למינציה.

חשוב לציין שחומרי הגלם מהם מיוצרים משטחי פרקט למיצניה הם חומרי גלם איכותיים השומרים על איכויותיהם לאורך זמן, כאשר השכבה העליונה המגיעה עם מדבקה מנוילנת (למינציה), מגנה למעשה על חומרי הגלם בשכבות השונות של המשטח. שכבה זו הופכת את המשטח לבעל עמידות למים ותנאי לחות, דבר המאפשר בין היתר שטיפה של המשטח עם מים ישירים על גביו. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של עיצובי משטחים מסוג פרקט למניציה, כאשר העיצובים השונים כוללים גוונים שונים של השכבה העליונה המצופה למינציה, דבר היכול לאפשר לכם לבחור בגוון המותאם ביותר לעיצוב של סביבת המגורים, וזאת בניגוד לפרקט מעץ מלא המגיע במספר מצומצם של גוונים.

פרקט למינציה בעיצוב יוקרתי

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: