wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / איך בוחרים פרקט מתאים לריצוף?

איך בוחרים פרקט מתאים לריצוף?

אתם צריכים להחליט איזה פרקט אתם תבחרו לטובת הריצוף של הבית שלכם, המשרד שלכם, או כל מתחם אחר. כמובן שהשאלה איך בוחרים פרקט היא שאלה מכריעה וקריטית.

את הפרקטים אנו מחלקים לשלוש קטגוריות מרכזיות: פרקט למינציה, פרקט מעץ טבעי רב שכבתי, ופרקט מעץ גושני. בתוך כל קטגוריה כזו, נוכל למצוא עוד תתי-קטגוריות שונות שמסווגות את הפרקטים לפי קטגוריות כמו עמידות בפני שחיקה, עובי, מחיר, ועוד שפע של היבטים שונים. אם כן, כשניגשים לשאלה איך בוחרים פרקט, יש כל כך הרבה פרמטרים שיש לקחת בחשבון! כדי שלא תלכו לאיבוד בין כל הפרטים הטכניים, הכנו עבורכם מדריך, עם כל הנתונים שיש לשקול, בעת בחירת הפרקט, מה שיקל עליכם מאד לבחור בסוג המתאים.

פרקט מתאים לריצוף

כל הדברים שלוקחים בחשבון בעת בחירת הפרקט

כמות אנשים

כשניגשים לבחור פרקט, יש להתייחס קודם כל לכמות האנשים שצפויה לעשות בו שימוש באופן קבוע. כך למשל, פרקט בתוך בית הוא פרקט שיצטרך בסך הכל לשאת כמות נמוכה של בני אדם – השוו זאת למשל להתקנה של פרקט בתוך משרד או בתוך חנות, ותבינו שהפרקטים מהסוג השני חייבים להיות הרבה יותר עמידים בפני שחיקה.

פריטים על הפרקט – כשניגשים לשאלה איך בוחרים פרקט, יש להתחשב לא רק בכמות בני האדם במקום אלא גם בכמות האנשים. עליכם לשאול את עצמכם, האם וכמה פריטים כבדים אתם מעוניינים להניח על הפרקט, וחשוב מכך – האם אלו פריטים שאתם תרצו להזיז לאורך זמן? כך למשל התקנה של ארון, מיטה, ספה או כורסה על הפרקט יכולה להיות משמעותית מאד – ועל אחת כמה וכמה אם אתם מתכוונים להזיז או לגרור אותם, וזה יכול להשפיע מאד על המראה של הפרקט, אם לא בוחרים בסוג הנכון.

ילדים ובע"ח

אם אתם מתלבטים בנוגע לבחירת פרקט לבית, אתם חייבים לקחת בחשבון את השאלה האם יש בבית ילדים ובע"ח. אל תשכחו שילדים ובע"ח מטבעם, נוטים יותר לרוץ ולהוציא אנרגיה, והם גם עלולים לעשות תאונות שונות שיכולות להשפיע על הפרקט לרעה. לכן, כששואלים איך בוחרים פרקט, יש להתחשב גם בהם, ולהבין שצריך לפעמים עבורם לבחור פרקט עמיד יותר, אבל אולי גם לא לבחור בפרקט יוקרתי מידי, שהם יהרסו.

אופנה או קלאסי?

יש לא מעט פרקטים אופנתיים מאד, שנחשבים למילה האחרונה בכל התחום של עיצוב פרקטים איכותיים. עם זאת, כמובן שיש גם פרקטים בעיצוב קלאסי יותר, שלא נס לחם. כשאתם בוחרים פרקט חשבו היטב – האם אתם רוצים במראה טרנדי ואופנתי, או שאתם מעוניינים בעיצוב שמרני יותר?

בווד גאלרי אנחנו תמיד עבורכם

לא משנה איזה פרקט לבית, למשרד או פרקטים לחצר תבחרו בסוף – מה שחשוב הוא שתבינו ותכירו, שחברת ווד גאלרי תמיד תעמוד לצדכם בתהליך הבחירה שלכם. אנחנו נשמח לייעץ לכם (ללא כל תשלום!) בנוגע לבחירת הפרקט שלכם.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: