wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / פרקטים דמוי עץ

פרקטים דמוי עץ

מרבית הפרקטים שאנחנו רואים לא עשויים מעץ טבעי כלל וכלל כשאנחנו רואים ריצוף פרקט בחדר שאליו נכנסנו באותו רגע, אנחנו מקבלים את התחושה האיכותית והנעימה של עץ טבעי בכפות רגלינו ואת האווירה החמימה שפרקט העץ משרה על החדר.

אמנם, ריצוף דמוי פרקט עץ שכולנו מכירים בתור פרקט הוא אכן האופציה האיכותית ביותר בכל מקרה ליצירת מראה ביתי, חמים, באווירה כפרית ונעימה אפילו בדירת העיר הסואנת ביותר. עם זאת, מה שחשוב שנבין הוא שמרבית הפרקטים המודרניים הם פרקטים דמוי עץ, ולא פרקטים טבעיים כפי שאנו חשים. עוד דבר שחשוב שנבין הוא שלא מדובר בחסרון כלל וכלל.

פרקטים דמוי עץ

פרקט דמוי עץ – יתרונותיו על פני פרקטים טבעיים

פרקט דמוי עץ, או בשם נפוץ יותר פרקטים למינציה, הם פרקטים שריכוז העץ שבהם הוא נמוך למדי (והוא כולל בעיקר עץ אלון). החומרים האחרים שמרכיבים את יריעות הפרקט דמוי העץ הם חומרים שתפקידם לשמור על הפרקט ולהפוך אותו לאופציה איכותיות של ריצוף. עץ טבעי, כשאנחנו משתמשים בו לריצוף, סובל משחיקה מהירה ומקושי רב במגע עם חומרים שונים (כמו מים וסבון), ולכן קשה מאוד לשמור על המראה האיכותי לאורך זמן עם פרקט מעץ טבעי, פרקט דמוי עץ, לעומת זאת, שומר על המראה שלו לאורך זמן וקל מאוד לנקות ולטפל בו.

עוד יתרון של הפרקט דמוי העץ על הפרקט הטבעי הוא בקלות שבה אנחנו מתקינים אותו, עם הנחה פשוטה של יריעות הפרקט על שכבת הריצוף העליונה ובלי לפרק את תשתית הרצפה כולה. אם נסכם את הקלפים, אנחנו מדברים על פרקט במראה איכותי ובלתי מתפשר, תחושה נעימה וביתית, עמידות גבוהה בפני שחיקה, ניקיון קל והתקנה מהירה ויעילה.

ווד גאלרי מציעה לכם מגוון רחב של פרקטים דמויי עץ למציאת ההתאמה המושלמת

עוד יתרון של פרקטים דמוי עץ הוא במגוון הרחב של דוגמאות, צבעים ועיצובים שניתן להתאים אותם אליהם. חלק משמעותי מאוד מן הדוגמאות הללו תמצאו בחברת ווד גאלרי. החברה מציעיה לכם מגוון רחב של פרקטים דמויי עץ, פרקט עץ לבן וכל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור את הפרקט המתאים ביותר לבית שלכם ולתת לנו לדאוג לכל השאר.

ראה גם: פרקט עץ אלון

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: