wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / התאמת צבע פרקט לריהוט הבית והמשרד

התאמת צבע פרקט לריהוט הבית והמשרד

חולמים על רצפת פרקט בסביבת המגורים או העבודה? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מקצועי אודות אופן התאמת צבע הפרקט למערכות הריהוט השונות בבית או במשרד.

חיפוי פרקט הפך בשנים האחרונות לאחד מאמצעי החיפוי הנפוצים ביותר גם בסביבת המגורים וגם בסביבת העבודה. חיפוי זה נועד למשטחי הריצוף השונים בשטח המגורים או העבודה והוא כולל בין היתר משטחי פרקט המיוצרים מעץ מלא ואיכותי, משטחי פרקט תלת שכבתי המגיעים עם שכבת פרקט עליונה מעץ מלא, משטחי פרקט סינטטי דמוי עץ העמידים למים ומשטחי פרקט נוספים אותם ניתן לרכוש בהיצע הולך וגדל של גוונים.

פרקט לריהוט הבית והמשרד

התאמת משטחי פרקט לחללי העבודה והמגורים

התנאי הראשון להתאמת צבע הפרקט לריהוט הבית והמשרד קשור למיקומו של הפרקט בחלל המגורים או העבודה. כיום, תוכלו למצוא היצע מרשים ומגוון של פרקטים המותאמים לכל אחד מחללי המגורים והעבודה, לרבות, פרקט לחדר השינה, פרקט מדרגות המותאם למבנים בהם קיים גרם מדרגות, משטחי פרקט בסלון וכדומה. כאשר אתם נדרשים לבחור צבע פרקט כזה או אחר, חשוב שתדעו מראש להיכן אתם מייעדים את משטח הפרקט: האם מדובר בפרקט המיועד לחדרי השינה או חדר הישיבות, האם מדובר בפרקט לסלון או לחדרי הרחצה או שמדובר במשטח פרקט אחיד לכל חלל המגורים או העבודה.

משטחי פרקט איכותיים לכל סביבת המגורים והעבודה

משטחי הפרקטים השונים המשווקים כיום מיוצרים מחומרי גלם איכותיים והם מתאפיינים בעמידות גבוהה לאורך זמן. משטחים אלו כוללים בתוכם בין היתר את משטחי הפרקט המיוצרים מעץ מלא ואיכותי לצד משטחי פרקט המיוצרים מחומרים סינטטיים שונים העמידים במים. במידה ואתם מעוניינים להתקין פרקט בחלל המטבח ו/או חדר האוכל במשרד או במידה ואתם מעוניינים להתקין פרקט בחדרי הרחצה בסביבת המגורים, אנו ממליצים לכם לרכוש פרקט סינטטי עמיד למים. הפרקט הסינטטי ידוע גם בכינוי פרקט דמוי עץ ולכן המראה הכללי של המשטח הינו מרשים ואיכותי בדומה לפרקט המיוצר מעץ מלא.

פרקט למשרד ולסביבת העבודה

משטחי פרקט במגוון רחב של גוונים

עד לפני מספר שנים משטחי הפרקט השונים התאפיינו במספר מצומצם של גוונים שהבולט שבהם הוא גוון העץ. כיום, תוכלו למצוא פרקטים בגוונים שונים כגון משטחי פרקט בהיר, משטחי פרקט לבן ומשטחי פרקט בגווני חום ואדמה. ההיצע המגוון של גווני משטחי הפרקט מאפשר לכם למעשה להתאים את גוון הפרקט לעיצוב הכללי של סביבת המגורים או העבודה וזאת תוך כדי התייחסות נקודתית לצבע הדומיננטי של הריהוט המאכלס את החללים השונים בהם בחרתם להתקין רצפת פרקט. במקרים מסוימים, מומלץ לייצר ניגודיות בין צבע הפרקט לבצע הדומיננטי של מערכות הריהוט ובמקרים מסוימים מומלץ דווקא לייצר הרמוניה בין הצבעים של ריהוט משרדי לגוון של משטח הריצוף, כלומר להתאים את צבע הפרקט לצבע הדומיננטי של החלל בו הוא ממוקם.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: