wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / דק לגינה עם שילוב של פסיפס

דק לגינה עם שילוב של פסיפס

הגינה שלנו היא פינת החמד והקסם שלנו – זאת במידה ואכן אנחנו יכולים לעשות בה שימוש והיא לא רק גינת נוי. רבים מבעלי הגינות, בוחרים להתקין דק בגינה שלהם ולא בכדי. בשורות הבאות נדבר מעט על דק לגינה, סוגי דק קיימים ונדבר מעט על שילוב פסיפס בדק הגינה.

שילוב פסיפס ברצפת הדק

אין ספק, שניתן לבחור סוג דק (דק אורן, דק סינטטי, דק איפאה, דק קמרו או כל דק עץ אחר) ופשוט להתקין אותו וליהנות מהיופי הטבעי של העץ. מה שלא רבים חושבים עליו ולא בצדק הוא שילוב פסיפס ברצפת הדק והפיכת הדק "המשמים" לדק מיוחד וייחודי. כשם שאנחנו אוכלים עם העיניים, אנחנו גם מתפארים מיופי עם העיניים ולכן אנחנו מאוד ממליצים לכם לבחון את האפשרות לשילוב פסיפס ברצפת הדק שלכם ולהפוך אותו לדק ייחודי וכזה שכל אחד ירצה בגינה שלו. אם אתם תוהים לגבי העלויות, הסירו דאגה מליבכם וקראו בהמשך על עלויות הדק).

דק דגם שרביב

סוגי דק

עולם העיצוב והבית, מתקדם ומתפתח בכל יום שעובר. כיום, ניתן למצוא לא מעט סוגי דקים שונים עבור הגינה שלנו ובכלל. בין יתר סוגי הדקים השונים נמצא את הסוגים הבאים: דק עץ, דק איפאה, דק אורן, דק קמרו, דק סינטטי ועוד שלל סוגי דק איכותיים שונים. לכל סוג דק, יש את היתרונות שלנו ואת הגינות אליו הוא מתאים. בין אם בחרתם בהתקנת דק עץ, דק אורן או דק איפאה או כל דק איכותי אחר, אחד הדברים החשובים לעשות הוא לדאוג להתקנה מקצועית של דק לגינה. התקנה מקצועית תדאג לשמירה על הדק לאורך שנים בעוד, שהתקנה שאינה על ידי בעלי מקצוע מומחים בעלי ותק, עלולה להסב לכם לא מעט עלויות כלכליות נוספות לתיקון ועד החלפת הדק בתוך זמן קצר מאוד.

כמה זה עולה לי?

אומנם, אין ספק שכל דק בעל עלות ספציפית ומדויקת אך לא ניתן לשערך ולתת מחירים באופן גורף, שכן כל יתר מאפייני הדק משתנים מגינה לגינה.. יש כאלו, שיעדיפו להתקין דק סטנדרטי (מבחינת גודל) ויש כאלו שיצטרכו דק בהתאמה אישית. כמו כן, לא מעט אנשים יחליטו על שילוב אלמנטים שונים בדק שלהם וכלן לא ניתן לקבוע מחיר קבוע. הדבר הטוב ביותר אותו ניתן לעשות הוא להתקשר אל מומחי דק לגינה וכאלו המתקינים דקים ולבקש לקבל הצעת מחיר בהתאם לצרכים שלכם ולגינה הפרטית שלכם.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: