wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / אילו צבעים של פרקטים נבחר?

אילו צבעים של פרקטים נבחר?

בתחום של פרקטים צבעים יכולים לבלבל גם את המומחים הגדולים ביותר לנושא של עיצוב פנים. היתרון הוא יכולת להתאים את הפרקט לאופי של כל חדר בנפרד. מצד שני, החיסרון הוא שלא תמיד קל לעקוב אחר הבדלי הצבעים.

בחירת פרקטים לבית

לפרטים נוספים והזמנות לחצו כאן!

כמה דגשים לניצול צבעי הפרקטים והתאמתם לחלל הפנים בבית או במשרד:

שטח

בחדרים בשטח קטן רצוי להשתמש בפרקטים עם גוונים בהירים. פרקט למינציה יכול לתת מענה על הצרכים בשטח מן הסוג הזה, בעיקר בשל העובדה שהוא מייצר אשליה אופטית. פרקט למינציה בצבע בהיר או לבן לדוגמא יכול להעניק תחושה של מקום מרווח וגדול. הפרקט משתלב בצורה הטובה ביותר גם עם ארונות מעוצבים ופתרונות אחסון המיוצרים מעץ.

אביזרים ורהיטים משלימים

בחדרים עם כמות גדולה של אביזרים, אלמנטים דקורטיביים או רהיטים משלימים כדאי להשתמש בפרקט למינציה בגווני ביניים. צבעים קלאסיים כמו שמנת, בז', חאקי או אפילו חום עכבר יכולים להתאים לסוג כזה של חלל פנים. פרקטים בצבעים אלו מרכזים את תשומת הלב לאביזרים ולרהיטים. הם מעניקים תחושה נעימה בחלל וניתן להיעזר בהם גם כדי לשנות את האנרגיות לאחר חידוש פרקט או שיפוץ כללי של הבית.

נוכחות

בעלי בתים או משרדים המעוניינים לייצר נוכחות צריכים לבחור פרקטים בצבעים מיוחדים. הצבעים המתאימים לפרקטים אלו הם גוונים כהים, מהגוני, דובדבן או שחור ושחור-אפור. פרקטים בצבעים כהים מעניקים רושם ומשדרים אלגנטיות. פרקטים בצבעים אלו מתאימים בעיקר למשרדים ופחות לבתים פרטיים.

האם כל החדרים בבית צריכים להיות מרוצפים באותו צבע?

היתרון של פרקטים הוא שאין צורך בצבעים אחידים בכל החללים בבית או במשרד. אפשר לעצב כל חדר עם פרקטים בצבע שונה. זהו פתרון מועדף על מעצבי פנים המחפשים אחר דרך מקורית להבחין בין חדרי השינה של ההורים, חדרי הילדים, השירותים והמקלחת או הסלון והמטבח. צבעים שונים של פרקט לכל חדר בהחלט משיגים את המטרה. מעבר לכך, השימוש בצבעים ורסטיליים של פרקטים נפוץ גם בבנייני משרדים, חנויות ועסקים. בפרקטים צבעים הם חלק בלתי נפרד מהאופי של המקום. כדאי לנצל את הנוכחות של הפרקטים ולשחק עם הצבעים ככל האפשר.

מלבד צבעים, בחירת פרקטים לחדרים, הבית או המשרד מחייבת התייחסות לסגנון העיצוב. הצבעים הם לא האלמנט היחיד הקובע את האופי של הפרקט והחלל. יש להביא בחשבון את התאמת סגנון הפרקטים לסגנון הריהוט הכללי בבית.

הנה כמה דוגמאות לפרקטים מעוצבים בסגנונות מפתיעים:

  • סגנון כפרי ודוגמאות עדינות
  • סגנון וינטג'
  • סגנון עתיק, אנגלי או פרובנס
  • תעשייתי בצבעים כהים וחדים

פרקטים עם פאזה אורכית או היקפית לדוגמא דורשים בדיקה של שטח החלל וצורתו. פרקטים מסוג זה אמורים להעניק לחדר מראה ארוך, בעוד כי עם פאזה היקפית ישוו לחלל מראה העולה בקנה אחד עם הסגנון הכפרי.

מהן פעולות עישון ואידוי?

בהרבה פרקטים, צבעים נקבעים לפי פעולות עשן ואידוי. עישון של לוחות פרקטים יוצר גוון חם, אליו ניתן להוסיף צבעים טבעיים, שכבת צבע ושכבת שמן. הברשה קלה של העץ לאחר פעולות העישון והאידוי מחדירה את הצבע לעומק הלוח ומבטיחה את עמידותו.

לסיכום, בחירת צבע פרקט עם ספקטרום צבעים של פרקטים מודרניים הוא כמעט אינסופי. אם בעבר נאלצו הלקוחות להתפשר על פרקטים בצבעים כהים, חומים ובהירים בלבד, הרי שכיום יש היצע רחב של גוונים ודוגמאות. יש הרבה שיקולים בבחירת צבעים לפרקט וכדאי להחליט עליהם בשלב מוקדם.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת עם מתקין פרקטים מקצועי השאירו פרטים עוד היום!

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: