wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / תחזוקה נכונה של רצפת פרקטים

תחזוקה נכונה של רצפת פרקטים

איך מנקים פרקטים ודקים?

היות ועץ רגיש יותר למים מאשר רצפות רגילות, הימנעו מספונג'ה הנעשית באמצעות שפיכת מים רבים וגרירתם על הרצפה. כמו כן, אם נשפך נוזל כלשהו בטעות על הרצפה – למשל, כוס שתייה שנפלה – אל תחכו שהוא יתייבש באופן טבעי, אלא נגבו אותו מהרצפה. פרקטים ניתן לנקות במטאטא ובשואב אבק. אפשר כמובן להשתמש במים, אך במקום ליצור שלוליות, השתמשו במטלית לחה לניגוב הרצפה. זכרו: לחות במקום רטיבות. לרוב אין צורך בחומרי ניקוי, והלכלוך יורד במהרה. אם בכל זאת נתקלתם בכתמים עיקשים, הימנעו מתמיסות כימיות העלולות להזיק לפרקטים (למשל, אצטון או נוזל לניקוי שירותים). במקומן, השתמשו בחומרי ניקוי עדינים או חומר ניקוי יעודי לפרקט. ניתן לעשות מדי כמה חודשים פוליש לרצפה להברקה נוספת, במידת הצורך, אך אין זה חיוני.

תחזוקה של פרקטים

איך מונעים היווצרות שריטות על משטחי דקים ופרקטים?

קודם כל, אל תנקו אותם באמצעות צמר פלדה או חומר דומה, שעלול להסב שריטות. גרירת רהיטים היא מתכון לשריטות, אך אפשר למנוע אותן בקלות. למשל, על ידי הרמת הרהיטים במקום גרירתם על הרצפה. כמו כן, אם אתם חייבים לגרור רהיטים, ניתן להשיג בחנויות מדבקות הגנה מיוחדות. אלו מודבקות על רגלי הריהוט, ועוזרות לו להחליק על משטחי פרקטים בלי לחרוץ אותם.

ממש כמו במרצפות רגילות, מניעה היא הדרך הטובה ביותר

נגבו את הנעליים לפני הכניסה לבית בשטיח רצפה, וכסו היטב פרקטים וגם דקים לפני עבודות צביעה בבית. פרקטים ודקים יכולים להחזיק עשרות שנים, וחייהם יתארכו בתחזוקה נאותה. גם אם אחרי שנים ארוכות של מגורים נפגעו הפרקטים, אין זה סוף העולם – אפשר לחדש אותם. חברת ווד גאלרי מתמחה ברצפות עץ, פרקטים איכותיים לבית ודקים לבריכה ולגינה. אנו מבצעים גם עבודות שימור ותחזוקה לעץ, ונשמח לייעץ לכם כיצד לשמור על מראה פרקט רענן, מבריק וחדש לאורך שנים ארוכות.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: