wood gallery – פרקטים, דקים, שטיחים ו- pvc

בלוג

עמוד הבית / בלוג / פרקטים עץ אלון

פרקטים עץ אלון

עץ האלון הוא הבחירה הטבעית והאיכותית ביותר בתחום הפרקטים כשאנחנו מעצבים את הבית שלנו, כולנו צריכים לתת הרבה תשומת לב לבחירות שאנחנו עושים ולהחלטות שאנחנו מקבלים בנוגע לריצוף החדרים השונים שבו. ריצוף חדר, במיוחד אם הדבר נוגע בחדר מגורים או בחדר שינה, צריך להתאים לאווירה שאנחנו רוצים ליצור בחדר, שצריכה להיות אווירה חמימה, ביתית ואינטימית. בהתחשב בכך, הבחירה האיכותית ביותר בתחום הריצוף היא הבחירה בפרקטים, ועוד יותר מכך בחירה של פרקט עץ אלון. עץ האלון, שמצטיין בכוח ובאיכות בנוסף למראה יפה מאוד ומתאים מאוד לפרקט מבחינה ויזואלית, הוא הבחירה הטבעית והנכונה כשאנחנו מחפשים פרקט לבית שלנו ולחדרים השונים שבו.

פרקט עץ אלון

פרקט עץ אלון – איזה אפשרויות יש לנו?

כשאנחנו מחפשים פרקט עץ אלון, האפשרות הראשונה שרובנו נבדוק תהיה אפשרות של ריצוף פרקט מעץ אלון טבעי ומלא. האפשרות הזאת, אם נשקיע בה את כל מה שצריך להשקיע בה, היא אכן אפשרות איכותית שתתאים לרבים מאתנו. פרקט מעץ אלון מלא, כמו כל פרקט אחר מעץ מלא, מקבל את היתרונות המשמעותיים מבחינת המראה האיכותי והתחושה שאי אפשר להתחרות איתה בהליכה עליו ובאווירה שהוא נותן בחדר. עם זאת, פרקט מעץ מלא הוא גם פרקט שצריך לטפל בו ולדאוג לאחזקתו באופן קבוע, ולכן חלקנו נחפש פרקט במראה עץ אלון איכותי שידרוש מאתנו פחות עבודה.

פרקט שדורש הרבה פחות עבודה מעץ מלא, ויכול לתת לנו תוצאות איכותיות מאוד במראה הייחודי של עץ אלון, הוא פרקט הלמינציה. בתהליך ייצור פרקט הלמינציה החומר הדומיננטי ביותר שנותן ליריעות הפרקט את מראה ותחושת העץ הוא עץ האלון, ועם זאת פרקט למינציה נהנה מעמידות גבוהה הרבה יותר בפני שחיקה וניתן לנקות ולדאוג לאחזקתו בקלות רבה.

תבחרו את הפרקט שמתאים לכם, ואנחנו כבר נדאג לכל השאר

כשאנחנו מחפשים פרקטים עץ אלון, אנחנו צריכים לפנות למומחים בתחום שיתאימו עבורנו את האפשרות האיכותית ביותר לבית ולחדרים שלנו. אנחנו מדברים, כמובן, על ווד גאלרי. אצלנו בווד גאלרי תמצאו את הדוגמה שאתם מחפשים ואת הפרקט שהבית שלכם צריך, ואנחנו כבר נדאג להתקין אותו בקלות וליצור את עיצוב הבית המושלם עבורכם.

רוצים לדעת עוד?

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    בין לקוחותינו: